|
|||
|
|||
Onderlip voor en achter golf 3 spuiten
Beste mensen,
Is het mogelijk om onderlip voor en achter te spuiten? Ik zou dit graag in dezelfde kleur als de rest van de auto willen hebben. Heeft er iemand hier ervaring mee of heeft iemand dit al eens gedaan? gr Niek |
|
|||
|
|||
achter is te doen.. dat zie je wel vaker. maar voor zou ik niet doen ivm drempels en zo
|
|
||||
|
||||
Zal je kunnen doen maar de lak springt eraf zodra je een drempel raakt, ik zal het niet doen.
|
|
||||
|
||||
Er zit aardig wat werk in om het netjes te krijgen,
maar ik heb het wel eens gezien en het valt wel tegen hoe het er uit ziet. |
|
||||
|
||||
Bij mijn cabby is de achterlip wel gespoten ziet er netjes uit maar voor zou ik idd niet doen. Het is niet echt praktisch en ziet er volgens mijn ook niet echt mooi uit.
|
|||
|
|||
Wat zijn de stappen die nodig zijn om de achterlip te spuiten zodat het er netjes uitziet?
gr Niek |
|
||||
|
||||
schuren,dik in de filler zetten(wel de goede,die dus geschikt is om kunststof te lakken)
en dan spuiten. voor kan ook wel,er moet dan een weekmaker toegevoegd worden aan de lak zodat het flexibel blijft. let wel,dat gaat niet werken als je met je lip op de grond ligt.
|
|||
|
|||
mmmm. ik zou eerst eens aan de binnenkant van het onderdeel kijken welke codering er in staat. zolang het maar geen pp of ep is .. want dan wordt vet verrekte lastig om het spuit klaar te maken..
wil je het toch gaan proberen dan is de volgorde die het meeste kans van slagen heeft wat betreft de hechting als volgt. 1-eerst goed ontvetten. 2-opruwen met een p240 korrel. niet te heftig ivm haarvezels. 3-opwarmen en wederom goed ontvetten..zo laat je de parafine die in het plastic is verwerkt minder kans geven op onthechting. 4- eventueen een dun laagje sealer en daar op een 2k plastic primer overzetten. 5- licht opschuren en dan 2 a 3 lagen 2k grondlak. 6- sprietsen maar! 7- hopen dat je geen hoge drempel of dergelijken tegen komt met rijden die haarscheurtjes in de grondlak maakt, want dan is het kans voor vocht insluiting tussen primer en lak. wat je ook kan doen is mij vragen of ik het in de overuren kan fixen. ...of gewoon niet doen. ik kom het zo vaak tegen dat het op het langer termijn niet werkt en het zou naar mijn mening zonde zijn van je centen succes met wat je keuzen ook mag zijn. |
|
||||
|
||||
Kijk maar eens aan de onderkant van je voorlip.
Ook al is hij niet verlaagd, er staan altijd wel wat krasjes op van een drempel ofzo Als je deze gaat spuiten gaat dat na een tijd echt niet meer mooie staan. Lap ze een beetje op in het zwart met motip bumper spray. Ze zijn terug mooie strak en het kost je weinig tijd en geld.