|
||||
|
||||
Of anders bij www.adaptecspeedware.com laten maken in de US.
Daar komen de mijne ook vandaan, super spul
|
|||
|
|||
@Vains.. Hoe staat het een beetje met de levertijd op die adapters van hun?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Opzich goed. Normaal is ongeveer 2 tot 3 weken levertijd, het nadeel is dat het pakketje 1 week bij de douane moet doorbrengen...
|
|||
|
|||
Quote:
het is concept-wheels.be levertermijn is max 2 weken tenzij het hele speciale zijn maar meestal binnen de week geleverd |
|
||||
|
||||
Ik heb van de week 2 setjes besteld voor de corvette wheels Was ook nog goedkoper uit en de "juiste' diktes dan het adres van vains. Als het goed is ook nog eerder in huis
|
||||
|
||||
4x 100 naar 5 x 127mm(5x4,75 inch pontiac) ?
is dat mogelijk? heb vette pontiac velgen gezien lijkt we wel tof
|
||||
|
||||
Ik heb 4x100 naar 5x4,75 inch dat is 120,65mm. Pontiac is dan weer wat groter of misschien wel het zelfde
|
|||
|
|||
iemand die adapters van 4x100 naaf naar 5x114,3 velg kan maken ?
|
|
|||
|
|||
goei treadh jonguhhhhhssss
|
|
|||
|
|||
Quote:
gewoon naar 5x112 en springbouten gebruiken hebben ze me ooit verteld |
|
|||
|
|||
zou ook een optie zijn
maar ze zijn ook gewoon te koop bij www.consept-wheels.be en bij www.schippan-shop.de ! maar niet goedkoop ! jammer dat bouke niets meer doet !? iemand anders nog een adres ?? |
|
|||
|
|||
Quote:
het is www.concept-wheels.be/shop |
|
|||
|
|||
HEB LEXUS 5x114.3
wil die op de passat 5x112 moet ik boutgaten aanpassen en springbouten gebruiken toch |
|
||||
|
||||
is 4x130 naar 5x120 een mogelijkheid?
Heb nog 'n setje 19" BMW velgen liggen die ik op de kever wel kwijt zou willen.... |
|
||||
|
||||
Ik wilde eens vragen naar de ervaringen met dhr Harry Schippan uit Duitsland.
Ben zijn naam een aantal keer tegengekomen in dit topic, bestelling gedaan en vervolgens ben ik al drie weken aan het wachten op mijn bestelling of uberhaupt een email van de beste man. Diverse keren gemaild in Duits en Engels maar niets meer van vernomen. Bellen gaat lastig worden, Duits lezen en schrijven lukt nog wel maar verstaan en spreken word me al snel te lastig. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niemand ? zijn naam word toch geregeld genoemd in dit topic, wacht inmiddels al 4 weken. |
|
||||
|
||||
Tolk nodig?
Quote:
Iemand uit Velden die geen duits beheerst?
|
||||
|
||||
Face to face is geen probleem maar via telefoon is toch net iets anders.
Heb ze inmiddels binnen na 6 weken wachten zonder antwoord. Moet wel zeggen ondanks het wachten en maar geen bericht krijgen is het wel top kwaliteit. Dus op een vreemde manier toch wel een aanrader. |
|
|||
|
|||
Is het ook mogelijk dat ik met behulp van een adapter een velg met steekmaten 5x112?(bbs type ra?) op mn MK2 met steekmaat van 4x100 kan passen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan.. Dan heb je wel speciale adapters nodig ivm overlappende gaten