|
||||
|
||||
Ook wij zijn maandag even wezen kijken op het TT-circuit Het keverplein stond mooi vol
Heb onze foto's op ratlook.nl geplaatst. Groetjes Bonne en Nienke
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt moest ff uitgelijnt worden.. Jij was 1 van de eersten met de passatmeet ofniet? Groeten Kevin |
|
||||
|
||||
Shit dat mijn E30 M3 S50 het nog niet doet.. met z'n kabelboom probleem..
Anders was ik er ook geweest....
|
||||
|
||||
Net geen swallowtail (eind '75) Ook een snelle kever....
|
||||
|
||||
Quote:
Baal ik ook elke keer weer van ja.. |
|
||||
|
||||
Quote:
600+ pk Ron Zomerdijk is de naam |
|
||||
|
||||
Ik was er ook het was een mooie dag met veel mooie auto's en veel actie Ik heb druk staan filmen bij de shootouts en heb er even 1 geheel van gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=GEQQ__WcmWA Op 2:55 en 4:55 is de brute kever aan de beurt Ik ben hier ook nog 'rokend' gefilmd maar ik kan het filmpje zo snel niet vinden op youtube, als iemand hem toevallig een keertje tegenkomt laat het me dan aub even weten
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 Last edited by Broer Konijn : 27-05-2010 at 18:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
Yep...Was tijd vergeten hoelaat het begon..dus optijd in Hardenberg.
|
||||
|
||||
Ook mijn foto's staan online! Was een leuke dag, lekker gerelaxt en mensen kijken.
Check al mijn fot's in mijn gallery op www.AirMighty.com Eric's famous cruiser bike: Dragracing:
|
||||
|
||||
Quote:
het half uurtje vrij rijden maakte veel goed |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
haha die cruiser is idd echt te vet!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |