|
|||
|
|||
Hey Pim,
16 inch niet groter dat wordt niet mooi maar dat is mijn mening!!!!! Waarom niet gewoon een 20VT rustig 180pktje's ofzo alles nieuw??? En wat betreft edition38 dat laat ik je wel weten via pb. Kun je mij ook wat prijzen door mailen wat je betaald heb voor de carbon delen???? Groeten, Rick. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hé Rick, toch vind ik t erg ruig staan 16 of 17" en dan in combi met pizza remmery. Heb al wat verzameld omdat er nu eigenlyk al n 20v t in had moeten liggen. Vind dat rauwe en wilde van Weber's en ITB's toch ook erg mooi en wil ook s wat anders zeg maar. Laat maar weten voor Edition en zal je n PB sturen met de pryzen vh carbon. Gr
|
|||
|
|||
hee pim ga je ook nog naar euro sunday?? laat maar ff weten mischien kunnen we samen op rijde gr ronnie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hé Ronnie, ja ik ga erheen. Is goed, ryden we er samen heen, pb nog wel ff. Gr Pim
|
|||
|
|||
kan het zijn dat ik gisteren nog langs je heb gestaan aan de rode lichten? ik was met de witte ducati ;-)
dikke golf 1 trouwens!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Supervet Ja dat was ik dus, had t nooit van je kunnen winnen maar toch proberen Mooie Duc, echt n vet ding! Gr Pim
|
|||
|
|||
thx mijn wielen van de phaeton waren nog niet klaar daarmee even met de motor naar es geweest..
wou ik toch niet gemist hebben.. maar echt een dikke golf 1 heb je daar |
|
|||
|
|||
Wat een wagen hé
|
|
||||
|
||||
Goed gelukt Ronald, ziet er netjes uit en was gezellig
Bedankt voor de shoot! Gr Pim
|
||||
|
||||
Goeie looks zo Pim !!!! Complimenten !!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel, komen wel weer wat veranderingen hoor... HTN's gaan niet meer passen met de toekomstige remmery, ga op zoek naar n mooie set 16".
|
|||
|
|||
Hoi Pim,
Mooie Golf1. De teaser ziet er belovend uit. Gr, Patrick. |
|
|||
|
|||
erg mooie mk1.
|
|
||||
|
||||
mooie foto tim
|
||||
|
||||
Quote:
das jammer want ik vind ze super |
|
||||
|
||||
gister ff mogen genieten van een rondje in deze wagen
echt een mooie wagen pim gr mark
|
|||
|
|||
hee pim
echt een dik ding vooral die kleur....super vet heb jij die topmounts van herrum al gemonteerd ben benieuwd of dit wat is moet bij mijn rallye ook het 1 en ander veranderen en heb mijn oog ook latten vallen op de topmounts van herrum
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
16" is een perfecte grootte onder een Einser.
Daar gaat de mijne op termijn ook nog een keer aan geloven...
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties allemaal!
@ bivw: Herrum gaf my de tip om de gaten by je veerpootbrug iets uit te vylen, dan gaat hy ook al iets negatiever staan nl. By die andere topmounts wordt t comfort ook stukken minder zei hy. Heb m 0,5 cm uitgevyld en ben al iets naar binnen. @ Desnelders: HTN's zyn zeker mooi, heb ze altyd gewild ook. Is maar n 13" hart, dus je kan weinig doen met remmery. Ga nu met 305mm Brembo's ryden. Vandaar de overstap naar 16"... Gr Pim
|
||||
|
||||
heb er vandaag geen foto vanop charly's toen je binnen stond. omdat je eerst nog aan het poetsen was, en daarna er teveel mensen in de weg stonden maar wel deze
succes |