|
|||
|
|||
Ja die zijn er meer !
|
|
|||
|
|||
Quote:
is idd wel errug laag zo,staat de schroefset nu op de laagste stand? als je de oprit al niet eens fatsoenlijk op en af kan........ kan me ook niet voorstellen dat Elly het fijn vind rijden zo met 2 kids achterin maar deze kleur icm die BBS RS staat wel erg mooi, maar persoonlijk zou ik iets hoger gaan.met ook iets hogere bandjes,maar dat is weer smaakafhangelijk. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee is niet op zn laagst, als je het topic even doorleest staat dat er nog 3 cm over is En elly vind het mooi, heeft er geen moeite mee. En de kids ook niet Last edited by fire and ice vr6 : 24-05-2010 at 10:16. |
|
||||
|
||||
de corrie staat er weer gelikt bij ruud
|
|
|||
|
|||
Dikke corrie ruud zo met die rs eronder! lekker plat ook
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje Roelof Quote:
Bedankt Martijn ! |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
erg mooie foto marco vondt het ook geweldig om mee te gaan.
hij is er nu ook al gek van de vw. Last edited by fire and ice vr6 : 24-05-2010 at 21:00. |
|
||||
|
||||
Erg leuk die foto, als mijn vader zo een auto had zou ik ook lachen mooie bak, ruurd !
|
||||
|
||||
Leuke foto en een mooie corrado, vooral op de BBSjes
|
||||
|
||||
Hele nette Corrado!!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Had van mij wel wat breder op `t spoor mogen staan icm breder rubber. Voor de rest een hele mooie Corrado Leuke foto ook met je zoontje
|
|
||||
|
||||
Quote:
zo vader zo zoon |
|
||||
|
||||
vette bak jer
|
|
||||
|
||||
Een hele dikke C geworden, gaat goed hier met de platte corrado's trouwens!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
Quote:
andere velgen komen er nog onder de bbs rs blijven niet. zijn eigenlijk voor de mk1 bedoeld. het rijdt ook erg goed trouwens hellemaal niet stug wat je wel heeft met supersport. |
|
|||
|
|||
rijdt weer super. wat een verschil.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hij stond er idd mooi bij vanmiddag Ruurd,leuk (weer) ff gesproken te hebben |
|
|||
|
|||
Quote:
zeker was gezellig. als fire and ice liefhebbers als de vr eens klaar is eens een foto van de bijde maken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens, dit is het jaar van de corrado |