|
|||
|
|||
hier nog eens een update, ondertussen is het interieur ook bekleed bij t&t . ben er zeer tevreden van, super bekleed en mooi strak
|
|
|||
|
|||
en dan ben ik ook bezig geweest met de velgen aan de binnenkant opnieuw te spuiten in titaniumkleur en dan word de velg volledig gepolierd, was eerst alleen de randen.eind volgende week zou ik ze terug hebben van bij puc polisch..
|
|
||||
|
||||
heel netjes bekleed dat interieur, al ben ik nooit zo'n fan van die ruitjes.. contrast van licht en donker grijs is verder super
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
die ruitjes rocken echt gaaf geworden!
|
|||
|
|||
Heel gaaf Davy, mijn complimenten
|
|||
|
|||
thx mannen voor de goede reactie's
|
|
|||
|
|||
morgen ook op eurosunday ??
|
|||
|
|||
Quote:
nee ga er niet zijn, mijn wielen zijn nog bij puc om volledig te polieren en heb deze eind volgende week terug.. |
|
||||
|
||||
net interieur zo man ! erg vetjes
|
|
|||
|
|||
zo de wielen zijn juist op tijd klaar geraakt voor saarbrucken, PUC ne DIKKE merci daarvoor ;-) echt super werk weer geleverd!!
hier een paar foto's voor degene die niet op saarbrucken zijn.. en dan gaan we hem vant weekend in saarbrucken ook nog eens aan de vagcom hangen om de luchtvering nog wat aan te passen, wil nog een 1.5 a 2 cm lager |
|
||||
|
||||
Pffff dik ding zeg!
|
|||
|
|||
Interieur is zeer netjes geworden en die wielen maken hem erg dik!
|
||||
|
||||
Heerlijke bak
|
||||
|
||||
Wat een onwijs dikke velgen zijn het geworden. Heel vet.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
thx mannen voor de reactie's
en 20 juni kom ik nog eens naar nederland afgezakt naar de vw meeting in asten |
|
||||
|
||||
Echt een mooie wagen geworden met leuke velgen en een strak interieur.
Eén minpuntje vind ik die oerlelijke houten sier lijstjes in het interieur. Dat past mss in een mercedes van 10 jaar oud maar voor deze bak dus niet...
|
|||
|
|||
Quote:
gèère gedoan wikser
|
|||
|
|||
Quote:
Dan ga ik hem daar eens goed bewonderen... echt een dikke wagen |
|
|||
|
|||
op de terugweg van saarbrucken hebben ze een foto van me gemaakt
|
|
|||
|
|||
morgen gaan we hem aan de vagcom hangen om de luchtvering nog iets te laten zakken, en dan van't weekend naar de vw meeting in asten :-)
|