|
View Poll Results: KOM JIJ OOK?! | |||
JA, NATUURLIJK KOM IK! | 12 | 34.29% | |
NEE, IK KOM NIET! | 10 | 28.57% | |
IK WEET HET NOG NIET... | 11 | 31.43% | |
ANDERS... | 2 | 5.71% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
17-04: Parkeerplaats meeting Drachten
Als vervolg op het succes van vorig jaar, wederom:
Parkeerplaats meeting op Zondag 17 april 's middags om 14:00 bij de Dr Martin Lutherking boulevard in Drachten! Bij de Seats and Sofas voor, routebeschrijving te vinden op www.routenet.nl en gebruik voor adres postcode 9203JC Komt allen!
|
||||
|
||||
Als een beetje uitkomt zijn wij bijna verplicht om te komen natuurlijk
|
|
||||
|
||||
Mooi optijd JW! Kom ook naruurlijk, mits er in het komende half jaar iets dringends tussenkomen
|
||||
|
||||
Drachten? Ben ik de laatste tijd regelmatig geweest, dus ik weet de weg inmiddels wel Mijn kever rijdt alleen tegen die tijd nog niet, moet dus nog ff zien.
|
|
||||
|
||||
Cool! zo lees je nog eens wat :P Ik zal er zijn!
|
|
||||
|
||||
Is nog niet zover, maar is t algemeen VW? ..of aircooled (of watercooled) only?
Klinkt iig wel leuk en is redelijk in de buurt.
|
||||
|
||||
Hoofdzakelijk zal het om aircooleds gaan, maar vorig jaar waren de watercooleds ook welkom.
Last edited by wouter76 : 07-12-2004 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Vorig jaar was er ook vanalles te zien en bovenal beregezellig. We proberen dit jaar de sfeer nog wat te verhogen door enkele warme elementen toe te voegen. Iedere Volkswagenliefhebber is van harte welkom!
|
||||
|
||||
Zojuist op VeeDub er maar even een nieuws item voor gemaakt
|
|
||||
|
||||
Kdenk idd dat de waterkokers er ook welkom moeten zijn! Beetje serious parking en je komt een heel eind!
|
||||
|
||||
daar raak je met gemak zo'n 400 auto's kwijt. Dus komt u maar!
|
||||
|
||||
Quote:
Seats and Sofas..... ooit eens woorden gehad met een verkoper daarvan in Oosterhout. En flink! Man had nog nooit gehoord van Toledo of Ibiza, en daar ben ik eens vrolijk en heel langdradig op in gegaan.
|
||||
|
||||
Ja dat doe ik nou ook altijd met mensen die niet weten wat een Volkswagen 181 is
|
|
||||
|
||||
Update!!!
Gisteravond heeft het de heren Jeewee en wouter76 menig zweetdruppeltje gekost, maar hij is klaar: een heuse flyer!! :biggrin: *EDIT, verkeerde flyer gepost, hier zaten nog tikfouten in*
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 06-01-2005 at 13:44. Reason: Verkeerde flyer :( |
|
|||
|
|||
Quote:
Jaaahhh, dat Fries is zo makkelijk nog niet. |
|
||||
|
||||
Bij deze de goeie flyer,
een verkeerde afslag in een routebeschrijving helpt de bezoekers niet echt
|
|||
|
|||
Vandaag maar eens even de flyer op het werk uitgeprint en aan een collega gegeven. Die komt dus ook met zijn kever. Er ligt wel een golf blok in dus we zetten hem wel apart hoop ik.
|
|
||||
|
||||
Spread the news!! We moeten de noorderlingen naar Drachten zien te krijgen i.p.v. de voorjaarsmarkt
Kom je met de bus Luuk??? :p
|
|||
|
|||
Buhahaha, grappenmaker!
Is de 1303 ook goed? |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo dan! Das gezellig. Meer mensen die een heel weekend naar het noorden komen?? Dan moet er wat geregeld worden qua overnachting! :o Quote:
Aircooled volkswagens preferred, watercooled vw's also welcome! Lijkt me logisch