|
|||
|
|||
Ons golfje + twee anderen.
Nou gister was de hele familie bij elkaar en ook alle golfjes stonden bij 1 huis voor de deur. Wat is er dan niet leuker om daar een soort fotoshoot van te maken.
Dus ongewassen en vies naar een mooi plekje gereden om eens wat plaatjes te schieten van de golfjes in de familie.. Eerste foto waar ze alle drie op staan zijn de eigenaars van links naar recht: Wij, Teef en Rene_EFE. De schemer begon helaas al snel te vallen. Dus de foto's zijn niet zo joeptiedoepie, dus dat moeten we van de zomer nog maar een keer doen. Gewassen en wel. Overigens ziet die van ons er nog niet zo speciaal uit. T enige wat er tot nu toe aan gedaan is zijn de achterlichten, maar door de flash ziet dat er ook niet echt duidelijk uit. Ik wil wel dat het ding een paar cm naar beneden gaat en er een setje leuke velgen ondergaan. Uiteraard de zeef van een uitlaat gaat vervangen worden voor iets leuks. En wij nemen de bumpers van Teef en zij krijgt de onze. Moet wel goed komen denk ik zo. Eerst APK. Overigens ga ik dit gewoon als mijn persoonlijke updatetopic beschouwen dus hier zullen dan ook de updates komen over t bakkie
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. Last edited by DaDees : 17-05-2010 at 20:47. |
|
|||
|
|||
Ohhh crap...
Effe kijken.
|
|||
|
|||
Working on it.. Zodadelijk moeten ze het allemaal doen!
|
|||
|
|||
Doen ze het al?
|
|||
|
|||
Ah ja. Ze doen het. Lekker.
|
||||
|
||||
foto van de deurbekledingen van rene's golf?
|
|||
|
|||
Is nog niet af. Maar het zijn voornamelijk tieten en skateboards. :+
|
||||
|
||||
Quote:
haha,ging me eigenlijk meer om,hoe is het gefixed?
|
|||
|
|||
old fashion papier maché
|
||||
|
||||
Quote:
kinky