|
||||
|
||||
Wat erg!
Ik woon daar niet zover vandaan. Superzonde van de mooie Golf,maar gelukkig leeft iedereen nog!
|
||||
|
||||
Relaxt op weg...
Als ik relaxt rijd zie ik mezelf niet in staat een boom doormidden te rijden en mn auto dubbel te vouwen rond een lichtmast... T was misschien geen straatrace, maar je kan me niet wijs maken dat hier de maximum toegestane snelheid werd gereden...
|
|||
|
|||
Wees blij dat iedereen nog leeft, kon maar zo anders zijn. Zeiken kan iedereen en wij zijn er niet bijgeweest. Sterkte met het herstel.
|
|
||||
|
||||
Succes met het herstel jongens, en dan heb ik het niet over de auto.
Tsja, en dat ongeluk... beetje schijnheilig om nou dingen te gaan roepen eigenlijk. Kijk eens hoeveel mensen hier op 't forum èn in dit topic andere motoren, snellere motoren, in hun auto bouwen. En dan heb ik het niet om een wissel van een 1.1 naar een 1.3 of 1.6, maar om VR6-jes en 20vt's. Die leggen we er echt niet in zodat we rustig kunnen gaan cruizen, want dat kan met die 1.3 net zo goed. We willen allemaal wel wat vlotter rijden, dat imago van die Golfjes is er immers niet voor niks. Er zal ergens een kern van waarheid in zitten. Ongeluk zit in een klein hoekje, en als je auto er zo uitziet erna, heb je je lesje denk ik wel geleerd. Dat moet een beste klap zijn geweest.
|
||||
|
||||
Quote:
Het hoekje waar een ongeluk zich in bevindt, kun je zelf zo groot maken als je wil Weliswaar was er geen sprake van een straatrace, maar zoals hier al eerder gezegd is er waarschijnlijk wel flink geplankt. Niks mis mee, doe het zelf ook wel eens en daarvoor ben je nog niet direct liefhebber af. Maar mocht mij er zoiets gebeuren dan ben ik de laatste die beweert dat ik kalmpjes aan kachelde... |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dat is dus een 50 weg...
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
Quote:
welkom hier |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd of de verzekeringsmaatschappij over de brug komt. Als overal op het internet staat dat er 420 pk in zit.....
|
|||
|
|||
Quote:
420 pk is wel een hele zak vol .... |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar zou dat als bewijs kunnen gelden dat het overal op internet staat? Want dat vraag ik mijzelf wel af, al staat er op het internet dat er 1000 pk inzit Of gaan ze dat aan de hand van het wrak onderzoeken? Zou het wel eens willen weten. Maar belangerijkste is dat ze het overleeft hebben! |
|
||||
|
||||
technisch onderzoek.
weet niet wat er op kenteken staat.
|
|||
|
|||
Quote:
technisch onderzoek.komt er ...VOA was al op de plek toen de auto er nog lag dit staat op rdw : personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GTI 16V Brandstof Benzine Vervaldatum APK 16-04-2011 Datum eerste toelating 03-12-1987 Datum aanvang laatste tenaamstelling 03-11-2008 Datum eerste afgifte Nederland 13-04-1995 Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud Niet geregistreerd Vermogen Niet geregistreerd |
|
||||
|
||||
Denk dat ze wel een kijkje nemen onder de kap, en sporenonderzoek dan word het al snel duidelijk.
|
||||
|
||||
Foto's van hoe de auto was?
Watvoor motor lag erin?
|
|||
|
|||
zal wel een 1.8 20vt zijn. daar rijd bijna ieder1 al mee rond.
|
|
||||
|
||||
zonde van de auto idd, en sterkte met het herstel...
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
de motor betreft een 150pk 20vt motor.
|
|
||||
|
||||
16v op kenteken en 20v onder de kap, vrees dat het een vervelende kwestie word.
hoe gaat het met de inzittenden?
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 16-05-2010 at 17:52. |
|
|||
|
|||
Quote:
trouwens . als je even wat verder gaat kijken , komen de heren van dit ongeval , toch wel vaak op topics van straatrace voor zeker wrdg60, daar staan zelfs filmpjes van op vw forum zijn dus wel straatracers ... filmpje wil niet zeggen dat het met dit ongeval te maken heeft , maar bekend met het straatracen zijn ze wel Last edited by Alberto : 16-05-2010 at 18:29. |