|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
@Richard,....... Niets op te zeggen.
|
||||
|
||||
ben benieuwt of er nog iemand van het jaar een dvd brand .
heb er twee van een paar jaar terug en die waren erg fraai om te zien . als er weer iemand zo iets gaat maken hoor ik dat graag de foto`s spreken weer boekdelen ! blijft erg gaaf he` |
|
|||
|
|||
Ook terug in het apenland sinds gisteren, het was rustiger als ander jaren, maar zeker niet slechter
|
||||
|
||||
Wij gaan een dvd maken, van alle foto's en filmpjes wat we gemaakt hebben, dus laat maar wat weten.
Ook staan er al een aantal foto's in het album. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 14-05-2010 at 10:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dvd, klinkt goed! |
|
||||
|
||||
Nog een paar...
Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 14-05-2010 at 11:55. |
|
||||
|
||||
De laatste, de rest staan allemaal in het album.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
klinkt goed . heb daar zeker wel interesse in
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lopen hullie allemaal daar rond zo?
|
||||
|
||||
Dat waren de reclame chicks van DOTZ. En ze waren niet verkeert hahaha..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Fijn paar Dotz inderdaad Ronnie!
|
||||
|
||||
Quote:
Yep goeie zender, wij hebben hem ook aangehad daar. Worden ook de punten door gegeven waar het meeste wordt gecontroleert. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik eerlijk moet zijn, dan hou ik het toch bij Skoda, man wat hadden die toch een hoop mooie meiden weten te strikken daar. Ik zeg dat geen enkele ander merk mooiere meiden had daar. Ze staan op de foto's dus jullie kunnen mee genieten hahaha. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ziet er idd weer super uit, volgend jaar probeer ik heir absoluut bij te zijn die puch is ook wel vet haha!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Het was geen puch, maar een originele KTM. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
helaas was ik (maatje van mij in mijn auto) ook aangehouden door de politie. 2cm ipv 7cm. ze wouden het bij de draagarmen meten, maar daar konden ze niet bij dus toen maar bij de dorpel. politie zei dat het 200 euro koste. en als ze de auto nog een keer zagen rijden, de papieren en platen ingenomen werden. maatje van mij moest wachten op ons omdat wij onderweg waren met de krik en gereedschap. mja politie wilde daar niet op wachten en zijn weggegaan. dus toen maar de auto naar het huisje gereden dat was 400meter verder op. en hij hoefde niet direct te betalen ofzo. heeft alleen wat foto's gemaakt met de rolmaat erbij. en hebben ook geen kenteken genoteerd ofzo alleen mijn naam, en naam van maatje die op dat moment reed. dus ben benieuwd of ik de bekeuring thuis krijg.
voor de rest hebben wij een super tijd gehad daar! kan niet wachten op 2011! |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan hebben ze ook vast foto`s gemaakt waar ook het kenteken af te lezen is |
|
|||
|
|||
nope. alleen foto's van echt de rolmaat en de hoogte mbt de grond. niet van de complete auto