|
||||
|
||||
Quote:
@breadfan83 knap 2jaar maar ik heb er al een bijna 7jaar stil staan. |
|
|||
|
|||
Wat dacht je van 15 jaar en verlopig geen voorgang.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
Ok, het kan erger, maar het vervelende is, dat dat mijn daily zou moeten zijn... en het ook is. Ik geef geld genoeg uit, maar dan aan dingen die ik niet direct kan gebruiken.
|
||||
|
||||
het golfje staat weer voor de deur
loopt weer als vanouds, ondanks ie nu dus op k/jetronic loopt. ook de achter remmen werkt perfeckt! heerlijk scheur ijzer! owja hij staat nu op de classics das laag....
|
||||
|
||||
Kijkt loopt weer! Post is foto's van hoe die er nu bij staat. Wel benieuwd naar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
had de tel in de loods latenliggen vandaar geen foto§s achter is ie helemaal omlaag geschroeft maar toch is er te veel ruimte met 13inch. des al niet te min ziet het er wel leuk uit knedel speaking btw zie dat bert ingelogd is
|
||||
|
||||
bij deze de foto`s op de classics
en van ut blokje met zn nieuwe injectie
|
||||
|
||||
lekker frank,ik vond alleen die rd's er vele malen mooier onder.
hoe rijd ie nu dan,loopt goed?
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben nog aant wachten op de 9x16. misschien toch een grouppe H verbreding in kleur heb je toch wel weer wat apparts op straat loopt verders wel leuk ja, alleen in top blijft ie nu op 215 op 13 inch steken met 6.500rpm en met de vrij programeerbaar 225 in de toerenbegrenser op 15 inch dus het heeft wel wat op een vrijwel standaard KR zon vrijprogrameerbaare computer
|
||||
|
||||
jij bent net zo bezig als mij dus,het is gewoon moeilijk om meerdere auto's(projecten!) knap neer te zetten met het "je van het".
maargoed 215,das toch leuk zat voor een autootje voor erbij komt best goed met deze einser
|
||||
|
||||
Quote:
Dat noemden ze toen een Gruppe2 verbreitung Frank Volgens mij stond deze catalogus (in PDF)nog niet zo lang op vwmotorsport.com http://www.vwmotorsport.com/vwcat/vwcat.asp |
|
||||
|
||||
Quote:
wijsneus ik heb een probleem met de golf... boven de 6500rpm slaat de motor dood. wat ik ook doe hij vald helemaal uit! als ik daqn mijn koppeling intrap en hij trugvalt onder de 2000rpm slaat hij gewoon weer aan alsof er niets aan de hand was en kan ik gewoon weer verder nu is het zo dat deze kabelboom /cumputer uit de schade mk2 komen en na het ongeval bij de mk2 dit zelfde probleem zich voordeed. het is dus niet de benzine pomp. ook de computer heb ik al uitgewisseld. en de luchtweger werkt naar mijn inzien goed. zou de spinnekop kunnen blijven haken bij een bepaalt toerental ofzo?? het gebeurt echt alleen bij volgas en boven de 6500rpm... ach hier nog een foto in ut zonnetje
|
||||
|
||||
is een gave 1 geworden jammer van het probleem maar dat zal vast goed komen..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mss Stomme vraag maar kan dat niet ergens een soort van begrenzing zijn?!
Het is vrij programmeerbaar maart toch...
|
||||
|
||||
er zit nou toch k-jet op?
Zit er niet zo'm rotortje op met toerenbegrenzing? |
|
||||
|
||||
precies toerenbegrenzer!
Heb ik met mijn GTI ook al eens last van gehad tijdens inhalen! Heb toen ff liggen zweten!
|
||||
|
||||
Bij een toerenbegrenzer valt je motor toch niet helemaal uit? Dat de ontsteking even onderbroken wordt zodat 't vermogen wegvalt is logisch, maar dat de motor helemaal uitvalt en onder de 2000rpm pas weer wat doet is niet echt logisch.
|
||||
|
||||
Mijn GTI doet precies hetzelfde.
|
||||
|
||||
Dat kan nog steeds betekenen dat er bij jou hetzelfde ' mis ' is.
Frank geeft aan dat hij er eerder geen last van had, maar na een aanrijding wel. Dat geeft aan dat het eerst niet zo was, en blijkbaar ook niet zo hoort te zijn.
|
||||
|
||||
Dat zou goed kunnen!
In dat geval ben ik benieuwd naar wat het is. Echter is het ook zo dat ik hem maar 1x zo in de toeren heb gejaagd. Ik denk niet dat ik snel eens keer de 6500 toeren haal.