|
|||
|
|||
Quote:
wat is dit dan?
|
||||
|
||||
vond de classics ook veel netter staan. en zou hem lekker met smalle bumpers houden, naar mijn idee was hij al vet toen je hem kocht (misschien nog iets omlaag) maarja das mijn smaak...
|
||||
|
||||
Quote:
dat is me meisy die boodschappen doet ik ben alleen maar de taxi. dus geen kofferbak geen taxi ... (of ik koop een mercedes )
Golfy MK II Last edited by Ghost13c : 10-05-2010 at 07:46. |
|
||||
|
||||
Veel plezier met je projectje Gtz
|
||||
|
||||
tnkx
|
||||
|
||||
nieuw spruitstuk en eind demper tussen stukken besteld alleen nog niet aan wezig ....sip
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
al vast weer een paar fototjes der bij gezet mssls
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
(mijn mening) die einddemper zet je toch niet onder een Golf?
dat RVS? spruitstuk
|
||||
|
||||
jah rvs. ;P
|
||||
|
||||
Oewww... De Classics er onder vandaan, een kachelpijp als demper, gepolyester... Ik vrees dat dit niet de smaak is van het gemiddelde Volksforum-lid; maar dat hoeft ook niet! Sowieso +1 omdat je militair bent en omdat je enthousiast bent
Iedere gek z'n gebrek (zie ook VWForum.nl ) en daar ben ik geen uitzondering op hoor Last edited by RS_Rick : 15-06-2010 at 13:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach, weer eens wat anders! En als het netjes gebeurt, dan loop ik persoonlijk niet vaak te klagen! Keep on goin'! |
|
||||
|
||||
alles rustig aan een dike eind demper hoeft niet altijd een knal geluid te hebben kommen nog kleppen ik de uitlaat. maar ach weer is wat anders alle mk 2 lijken al zo op elkaar. en ps classics zitten er weer tijdelijk onder, heb een lekker band dan maar weer anderen velgen. en werk is werk. ik laat wel weer wat foto's binnen kort er op zetten.............