|
|||
|
|||
Dit jaar er weer niet bij..
Volgend jaar moet ik er zeker bij zijn, zie ook dat er al meer polo coupe's staan dan andere jaren!! blijf foto's posten mannen
|
||||
|
||||
Eerste post aangepast, nu voorzien van:
- Link naar Volksforum gallery om pics te uploaden - Webcam-link - Links naar de verschillende sites
|
||||
|
||||
zijn nu 2 camerabeelden van de shell op de site
alleen die site verkleind de afbeeldingen... http://www.pmischkulnig.com/Mischku...024-leveled.jpg http://www.pmischkulnig.com/Mischku...025-leveled.jpg Zo zijn ze wel op officiële grote |
|
||||
|
||||
Hallo allemaal!!
Wij vermaken ons hier prima! Mooi weer tot nu toe (vanaf donderdagmiddag tenminste) en een hele goede sfeer! We zijn gisteravond lekker wezen stappen in Villach met 12 man en ook dat was super! Nou de groeten van ons allemaal hier in Velden am Wörthersee!
|
|||
|
|||
Wij vertrekken zondagnacht !
zeker zin in als ik die foto's zo zie |
|
||||
|
||||
Aanstaande dinsdag vertrekken wij, 5 man!
|
||||
|
||||
Nog 8 uurtjes en DubClub gaat vertrekken 5 auto's! Ik heb er zin in!
|
|
||||
|
||||
De dubclub vertrekt vannacht, ikzelf ga woensdagavond, donderdag ochtend kom ik aan en blijf tot zaterdag.
|
|||
|
|||
Ik ben net weer thuis. Wel vroeg maar kon niet anders via mijn werk. Het was weer super dit jaar!!! Zal vanavond of morgen de foto's wel ff in het album storten! Voor de mensen wie er net zijn of heen gaan veel plezier en geniet ervan!
Groeten Rick.
|
||||
|
||||
Om 3.00 rijden we aan (als Rob op tijd is tenminste ) De Dubclub Racert heeft een kleine verrassing die nog niemand weet! Kom naar Oostenrijk en je zal het zien
|
||||
|
||||
Pff, met mijn SDI heb ik hier iets zeldzaams iedereen heeft hier een GTI/R/S/RS...
|
||||
|
||||
zo dan weer een foto update vanuit reifnitz. ik heb net deel 5 en 6 online gezet dus veel plezier ermee
|
|
|||
|
|||
Vanaaf om half 11 weer thuis aangekomen..
Was geweldig, en nu maar wachten op de datum van volgend jaar! Voor iedereen die er nog is, HAVE FUN! |
|
||||
|
||||
ziet er idd goed geslaagd uit.. al wat foto albums door gekeken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Even de bijbehorende link erbij: http://www.vwclubparkstad.nl/photos.html Korte preview: (de wagens van Frank, Fabi, Patrick, Kenny en Yvo van Parkstad) (de wagens van Kenneth, Barry en Gijs van Parkstad) Meer updates volgens snel |
|
||||
|
||||
Ruig! Geen problemen gehad zonder motorkap?
|
||||
|
||||
wat een heerlijk ding dit.
|
||||
|
||||
Op www.vw-speed.nl ook weer een hele lading nieuwe foto's, 3 albums met auto's en 1 album met mensen
|
||||
|
||||
aai die bora variant
|
|||
|
|||
Was wel een nette kar.
Enig idee watskeburt? Boys van Parkstad houden altijd een mooie lading foto's bij. Die groene MK1, zie hem nu pas voor het eerst. Meer info/foto's ?