#1
|
|||
|
|||
5-bak met sperdifferentieel Golf MKII GTI
Zoals in de titel. Hoeft geen hoofdprijs voor gegeven worden.
Moet toch een vraagprijs geven, er is laatst 1 voor 350 weg gegaan geloof ik. Prijs: 250,- ter discussie. |
#2
|
||||
|
||||
weet je toevallig de bakcode?
en hoevewel % sper heeft ie dan? en welke sper? zo nu ben ik klaar
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
Gezien je vorige post:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69062 Ben ik wel nieuwsgierig wat voor sper er dan in deze bak zit! |
#4
|
|||
|
|||
Ik zal eens wat codes opzoeken... en foto's maken.
|
#5
|
|||
|
|||
Bij deze de foto's en codes
|
#6
|
|||
|
|||
specs van de sper?(merk en hoeveel % sper)
|
#7
|
||||
|
||||
Ziet er idd uit als een frisse bak die onlangs nog uit elkaar geweest is voor montage van een sper...
__________________
Groeten, Jeroen. |
#8
|
||||
|
||||
Haal eens zo'n dop uit een flens,en maak daar een foto van?
|
#9
|
|||
|
|||
ik mis alleen nog de bak code!
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
waar baseer je dat op jeroen? als ik naar de boutjes kijk zit er net zo veel smeer aan als aan een bak van 25 jaar oud
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
Sarcastisch denk ik...
|
#12
|
||||
|
||||
Paar nieuwe keerringen en pakkingen waren zeker te duur
|
#13
|
||||
|
||||
Er staat toch niet bij wanneer het is gebeurt? Misschien is het al wel 10 jaar geleden..
Hij biedt toch gewoon een gebruikte versnellingsbak aan... Dan moet het toch niet nieuw en schoon wezen?
__________________
Member of Dub05 |
#14
|
||||
|
||||
Met een vraagprijs van 250€, voor een bak met sper kan je ook niet echt veel verwachten natuurlijk.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#15
|
|||
|
|||
als een bak lang stil lig lijkt het altijd of er een sper in zit!! dan krijg je de uitgaande as bijna nooit onderling van elkaar gedraait maar ja het zou kunnen
|
#16
|
||||
|
||||
waar kom je vandaan dan?
ik wil welk eens komen kijken mits het natuurlijk zoals altijd in friesland ligt
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#17
|
|||
|
|||
Friesland inderdaad.
Dat het een sper is baseer ik inderdaad op het feit dat de flenzen niet onafhankelijk van elkaar willen draaien. Ze draaien ook beide de zelfde kant op als je aan de ingaande as draait (bij BMW is het dan een sper). Verder heb ik er geen verstand van. Alles mag weg voor een prikkie, ook de veerpoten met verlagingsveren incl remmen, de 8v kop, subframe, startmotor etc. Last edited by Jeltuh : 07-05-2010 at 14:34. |
#18
|
|||
|
|||
Draai eens een paar bouten in de flenzen
Dan met een bandijzer oid in tegengestelde richting draaien |
#19
|
|||
|
|||
als het een wormsper is mag je draaien zoveel je wilt dat zie je niet enkel de auto opkriken aan 1 zijde en zien of de auto vooruit rijd of ni
bij een torson sper zie je het wel als je draait zoals er al stond draai eens met een bandijzer en je weet het het is wel een zacht prijsje als er een sper in zit gooi anders de bak even open en dan zie je het met zekerheid |
#20
|
||||
|
||||
Bij VW draaien de flensen bijna altijd dezelfde kant op mensen... Er zitten tussen de flensen en het differentieel veren met hele kleine synchromeshringen, dit zorgt ervoor dat wanneer er in de bocht een wiel loskomt (wat bij VW ongeveer standaard is) het losgekomen wiel de juiste kant op blijft draaien.
__________________
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E... |