![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een golf 16V GTI uit ?? '90
op kenteken staat: Golf GTI EDITION 16V U9 datum eerste toelating 2/10/1990 kleur PAARS ik heb hem ooit moeten laten herkeuren omdat ze mijn kentekenplaten gejat hadden, en volgens mij stond op mijn eerste deel2 aubergine als kleur. ![]() ![]() rustig maar die achterlichten zitten er al zeker 3 jaar niet meer in. nu heeft dat ding al wat blik schade gehad wat allemaal netjes is opgeknapt door de erkende schadeboer. waar ik nog steeds mee zit is het volgende. als ik achterin de kofferbak duik zie ik het volgende: ![]() daar staat LC3U dat zou moeten zijn: Dark Burgundy LC3U Parlemoer ik kan deze kleur niet terugvinden op: http://www.a2resource.com/colors/1990.html of op: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/In...-Golf-Lacke.htm nu wil ik de achterklep vervangen en ben dus eigenlijk op zoek naar een nette achterklep in dezelfde kleur. en ik had wat krasjes aan de zijkant en dacht ik haal even een lakstift op de LC3U kleur, die komt dus totaal niet overeen met wat er op zit. waarom klopt de kleur niet en wat is dan wel de goede kleur. zou het kunnen dat het bouwjaar niet klopt? waaraan kan ik zien in/op/onder de auto of er ergens een jaartal op/in staat geslagen? bij de schadeboer zetten ze er een "kleur meter" op en komt de goede kleur uit de mengmachine rollen. Last edited by talin : 05-05-2010 at 11:27. |
|
||||
|
||||
![]() Een Wolfsburg Edition is een US Golf.
Jij bedoelt dus de Edition One uit Duitsland,die heeft gewoon o.a. LC3U. Nu zijn er idd tintverschillen,dat had ik ook met mijn LC4V Fire and Ice. Bij mij werd er een kleurkaart gebruikt voor de juiste tint. Wel apart als er eerst aubergine op je kentekenbewijs stond! Meestal staat er bij de Edition One rood of paars.
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 05-05-2010 at 11:36. |
|
||||
|
||||
![]() Er zullen meerdere tinten zijn in die kleur ,en zo'n lakstift kan best een grote afwijking in de kleur zitten .
Bij Glasurit zijn al 3 tinten en meerdere serviceformules (kleuren die speciaal zijn aangepast op een bepaalde auto) Dan zul je een beetje kleur bij de schadeboer moeten halen in jou eigen tint en daarmee de auto bijlakken .
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maar dan klopt die kleur nooit die in de kofferbak staat. als ie de LC3U kleur ooit was geweest en hij zou verkleurd zijn dan verkleurd bruin volgens mij nooit richting paars/aubergine. Quote:
hmm dat word dus een project. maar ergens een nette achterklep zoeken en die in kleur spuiten. ik dacht zoek ergens een LC3U achterklep en klaar is klara. toch vreemd
|
||||
|
||||
![]() ik heb zelf ook een wolfsburg edition en dat is dezelfde kleur lc3u als je een kleurenwaaier pakt van nexxa autocollor dan zijn er 9 verschillende tinten en ik heb lc3u - 3
gr pieter. |
|
||||
|
||||
![]() Die kleurcode in de kofferbak klopt gewoon hoor.
Nu nog de juiste tint vinden! Ik had ook een keer bijna plaatwerk gekocht, maar het tintverschil was echt te groot,je zag het meteen. Kan natuurlijk ook verkleuring door de zon zijn.
|
|||
|
|||
![]() ik heb laast geleden plaatwerk van roadwarrior gekocht
zag er alemaal super strak uit dit kwam ok van een editon one af ook lc3u ik heb het plaat werk eropgezet maar je word gewoon bang van het kleur verschil niets aan te doen ook heb ik een keer zo lakstift besteld maar als je het eropsmeert tis echt bruin en geen paars |