|
||||
|
||||
Lijkt me ook een hel, maar anders gooi ik die zooi toch weg, dus het proberen waard.
Ik hoop alleen niet dat ik er één van de goeie voor verzaag. Vind het echt vet... het laat me niet los, je kent het wel. Heb je toevallig pics van bussen waar ze dit bij hebben gedaan? Ik kan niks vinden... |
|
||||
|
||||
Ja dat (her)ken ik wel Voor evt. pics moet ik ff in de archieven duiken. Als ik wat vind post ik het wel.
Gerard
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Damn...Dik ding Tjaap...
Grappig gedaan dat front zo... Grtz, Vic
|
||||
|
||||
Last edited by Laanvr6 : 07-04-2010 at 16:25. |
|
||||
|
||||
Plaatje hierboven doet het soms wel soms niet... nu altijd.
|
|
|||
|
|||
viel me in eerste instantie niet meteen op maar 't is echt een T3...
|
||||
|
||||
Quote:
nu doet ie het overal |
|
|||
|
|||
staat in zweden of finland,,,,de t3 race taxi ...met subaru turbo,,,is ook al 3 keer stuk gelopen,,,,bdw
|
|||
|
|||
Mijn oude busje
Hierbij mijn oude busje,
Er moet nog van alles aan gedaan worden, zoals een andere motor en bak maar verloopig rijd ie. Ben druk opzoek naar een Subaru svx motor en aan de body (deuken en een beetje roest) mag ook nog wel het een en ander aan gedaan worden. Ook wil ik van die rare spiegels af. Ps op de foto zijn de raam randen zwart maar dit is even voor proef of ik het mooi vind. Peter Last edited by buggyman : 27-04-2010 at 14:39. |
|
||||
|
||||
ik zeg doen... (die zwarte stijlen)
|
|||
|
|||
Quote:
Dit blijf ik toch de aller mooiste t3 vinden, zeker met die mega velgen achter.....een pluim voor de maker..helemaal af die bus Peter |
|
||||
|
||||
Quote:
Lol, wou hem ook net posten, de Vancake.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Damn, dit topic gaat over dikke T3's, niet over splinternieuwe!
En ja, hier word ik strontjalours van Greetz Ron |
|
||||
|
||||
Zozo, die lijkt uit de showroom 2010 te rollen!!
|
|
||||
|
||||
En ik altijd maar denken dat de productie van T3's in de vorige eeuw gestopt was...
|
|
||||
|
||||
Sowww, die is cool !!
|
|||
|
|||
t3 westfalia
hier wat foto,s van mijn nieuwe aanwinst