|
||||
|
||||
ISO fix aansluiting
Hai,
auto's vanaf 2007 hebben een systeem voor de montage van een frame tbv een maxi cosi of auto stoeltje; ISO fix systeem. http://motortorque.askaprice.com/im...9%5B1%5D-03.jpg Is dit bij ouwe gebakkies makkelijk toe te voegen? schijnt een of ander klik-systeem te zijn in de achterbank. Iemand ideen of informatie? Groeten, Edward |
|
||||
|
||||
Dat zit volgens mij het in het frame van de bank gelast. Tenminste dat meen ik. Met diverse versterkingen.
Achterbank van een Mk1 Golf zit ook niet al te best vast. Vergeleken met die dikke scharnieren van tegenwoordig. Dus het zou wel kunnen, maar zonder lasapparaat word dat volgens mij niet wat. |
|
||||
|
||||
o, ik check de bijbel wel ff voor de parts....nog niet gedaan.
thanx |
|
|||
|
|||
Hallo bij mijn audi A4 van 1999 heb ik ze er later in geschroeft deze zitten op de bodem tussen de achterbank zitting en de leuning deze zijn orgineel geleverd door de dealer maar bij een golf 1 lijk me dit niet leverbaar mischien dat je iets op de gordel bevestigspunten kunt maken maar doe het wel stevig het zijn je kinderen he.
Het systeem werkt overigs wel perfect. mvg JVH |
|
||||
|
||||
als je het kan schroeven past het bij mij ook!
|
|
|||
|
|||
Bij mijn A4 zit het geschroeft maar is wel specifiek voor dit model moet op een bepaalde hoogte en breedte van elkaar zitten ik zal er wel eens een foto van maken dan kan ik die je toe sturen.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
Ik zou je er wel mee willen helpen Edward, maar mijn lasapparaat staat voor jou wel aan de andere kant van het land, in Raalte.
Maar in de nieuwe auto's is er rekening mee gehouden. En is het frame van de bank zelf mede daardoor ook erg sterk. In een mk1 hoeft het frame alleen de stof en vulling maar op zijn plek te houden. Bij een ongeluk blijf je in de gordel hangen. Als je die ISO-fix beugels aan je bank schroeft dan knapt dat bij een aanrijding denk ik wel los, als het in een mk1 zit. |
|
|||
|
|||
wordt uiteraard wel anders als je die punten op de plaatsen van een gordelpunt kunt vastzetten , al betwijfel ik of een MK1 gordel tapgaten heeft in de midden ????
|
|
||||
|
||||
hhhmmmm, ga geen risico lopen.
Thanx voor de antwoorden. Ik parkeer het idee wel ff. grt edward |