|
|||
|
|||
16 " OZ Superturismo's - 600,- euro
Te koop aangeboden:
Een complete set OZ Superturismo's. In de maat 7Jx16, ET waarde is 37. Velgen zijn erg netjes, en hebben maar enkel een plekje. Dus géén stoeprandschade's aanwezig! Banden voorop Pirelli P-Zero Nero, met 7mm. Hebben nog maar ongeveer 3000km onder de velgen gezeten. In de maat 195/45/16. Banden achterop Pirelli P-5000, met nog 3 a 4mm. Ook in de maat 195/45/16. Velgen zijn incl. wielbouten, centreer-ringen voor Opel en VW. Nieuwe naafdopjes zitten er bij!! De wielen zijn allemaal gebalanceerd en hebben nieuwe ventielen. Ik kan ze eventueel ook op je auto monteren. Prijs: verlaagd van 650 naar 600,- euro!! Heb ze nu gemonteerd op m'n Corsa. Interesse, reageer maar. Last edited by vauxsport : 27-11-2004 at 20:16. |
|
||||
|
||||
Van waar ben je ergens?
|
|
|||
|
|||
Enter, Overijssel, Twente.
Kortbij Almelo en Hengelo zal ik maar zeggen. Enter ligt aan de A1, dus goed bereikbaar. |
|
||||
|
||||
Vind ut wel een mooie set. Maar ik ga eerst ff kijken wat een nieuwe set mij gaat kosten, de nieuwe Supertourismo GT dan met nieuwe banden
|
|
|||
|
|||
Ik heb destijds zelf gekeken naar een nieuwe set.
Kostte 125 euro per velg. En 126 euro per band. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die banden koop ik voor 83 euro per stuk, moet alleen nog ff kijken wat die velgen mij gaan kosten... |