|
||||
|
||||
Quote:
vooruit dan maar waar waren we ook alweer?: de linker dorpel dus, die hebben we maar even afgemaakt: Ook de gaatjes voor de lijsten aan de zijkant (en onder op de dorpel) dichtgemaakt: en verder nog wat kleine gaatjes her en der dichtgelast, we zitten dus niet stil |
|
||||
|
||||
je bent iets vergetener zit nog wat rottigheid aan de wielkast....
net laswerk hoor
|
||||
|
||||
rottigheid? waar!?
vandaag trouwens weer een stuk of 17 kleine gaatjes dicht gelast, midden is nu bijna af kunnen we naar de achterkant, en als die af is..
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 27-03-2010 at 15:19. |
|
||||
|
||||
Weer het e.e.a. kunnen doen,
die verzinkgaten oid aan de bijrijderszijde dichtgemaakt: En het gat voor de tank netjes gemaakt, zaten allemaal glooingen in van de bank, die eruit gehaald, nu zijn de randen mooi strak: Oud: Nieuw: next up: |
|
|||
|
|||
Er is weer een weekend voorbij.. En volgens mij heb je geen bier gedronken. Dus waar blijven de updates?
|
|
||||
|
||||
vrijdag was er genoeg bier
|
|
||||
|
||||
Die tankuitsparing heb je netjes voor elkaar gekregen zo zeg!
|
|||
|
|||
Quote:
Zaterdag ook. |
|
|||
|
|||
Komop met je nieuwe foto's!
|
|
||||
|
||||
Hoe vragen we dat?
zal donderdag na t klussen weer eens wat plaatjes posten |
|
|||
|
|||
Niks vragen, gewoon opdragen ...
Ga vooral zo door... |
|
||||
|
||||
Weer lekker bezig geweest de afgelopen tijd:
Het linker ophangpunt voor de draagarm hadden we al gedaan, nu de rechtse nog: Job done! Rechterdorpel had ook de nodige aandacht nodig bij het krikpunt: Job done! Next, wielkast achter: hoppa de zaag er in (er zit nog meer als je goed kijkt..) en grotendeels alweer klaar! Nog genoeg laswerk te doen qua roest maar het einde begint gelukkig een beetje in het zicht te raken |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Frank, nu nog je wielkastrandjes.
Volgens mij zie je daar tegenop .... |
|
||||
|
||||
echt super werk dat je aan het leveren bent!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik stel het wel uit ja Quote:
thanks! |
|
||||
|
||||
wat een berg werk. volhouden.
Gr
|
||||
|
||||
dikke 10+ voor je laswerk frank,ongelooflijk netjes
|
||||
|
||||
we doen ons best
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel duidelijk ja! Mijn complimenten |
|
||||
|
||||
ziet er idd erg netjes uit!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |