|
||||
|
||||
Cillinderkop GTI 1.6 EG gezocht
Hallo,
Ik ben nog op zoek naar een cillinderkop voor mijn 1600 EG motor Mijn voorkeur gaat uit naar een gereviseerde kop Laat maar 's weten wat er zo links en rechts te koop is. Vr groet, Martijn. |
|
|||
|
|||
pb fire and ice vr6 eens. Heeft nog een compleet blok op zolder liggen uit elkaar. Meschiendat ie die wil verkopen.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt! maar ik hoop dat er zich eentje meldt met een gereviseerd exemplaar, daar gaat de voorkeur eigenlijk naar uit. |
|
||||
|
||||
ik heb er ook nog 1 liggen.
kan hem ook wel laten reviseren voor je, kosten uiteraard voor jouw..
|
||||
|
||||
Morgen een gereviseerde motor bekijken!
Is compleet nieuw opgebouwd en nooit meer terug geplaatst in een GTI Van 1980. Ben zeer benieuwd! |
|
||||
|
||||
kijk goed wat je koopt..
als het onderblok bijvoorbeeld verkeerd geboord is, dan kan die na de eerste keer volgas al vast knijpen.
|
||||
|
||||
Ik heb een gereviseerde kop voor je op voorraad.
|
||||
|
||||
Dank voor jullie reactie's tot zover. Zaterdag de motor nog niet bekeken.
Ga er deze week naartoe om het ding te bekijken, het zal dan toch afwachten worden of het wat is. je kunt er toch niet eerder achter komen wat het is zolang je hut spul niet hebt horen lopen. Nog ff afwachten dus! Jeroen, wat moet ik eventueel betalen bij jou voor een gereviseerde kop? Laat het me maar even weten, via PM mag ook. Alvast dank |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog een complete EG liggen met bak intresse dan hoor ik het wel.
mvg JVH |
|
|||
|
|||
niet gereviseerde kop 100€
gereviseerde kop 350€ |
|
||||
|
||||
Ik heb een gereviseerde liggen voor € 300,-
|
|||
|
|||
heb ook nog een complete motor liggen eg 1.6 gti.
hoor het wel. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jeroen, zo'n kop is helemaal compleet? |