|
|||
|
|||
wij gaan dit jaar voor de 4e keer heen.
komen op woensdag 5 mei aan. en we zitten in: gasthoff egger Keutschacher Straße 131 Velden am Wörther See met 2x passat 3bg, golf 5 variant en m'n eigen 35i en het weer verwachting ziet er perfect uit!! net zoals verleden jaar
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
||||
|
||||
voor hen die thuis blijven, of om vast voor pret te hebben, de web cams van Velden: www.wcam.at
|
||||
|
||||
Mijne heeft weer groot onderhoud achter de rug.. verse apk erop, alle toeters en bellen weer gehad.
Als het goed is morgen de adapters binnen dan kunnen de wielen eronder en is hij er helemaal klaar voor Deadline mooi op tijd gehaald in ieder geval.. kan niet wachten
|
|||
|
|||
shitzooi, ik ga volgend jaar weer....heb dit jaar andere prioriteiten..
|
|
||||
|
||||
Quote:
nog even uitlijnen mish.... heb mijn polo ook weer bijna klaar voor de rit!! de laatste puntjes op de I, en dan gaan met die banaan!! echt super veel zin in, kan bijna niet meer wachten |
|
||||
|
||||
Ja dat nog wel even inderdaad.. had Geert ook al laten doen, maar de rijhoogte wordt drekt toch weer anders.
|
|||
|
|||
nog 13 dagen tot vertrek !!! countdown !
|
||||
|
||||
nog een weekje en we vertrekken
|
|
||||
|
||||
Ja nog even Maar jongens ik maak me een beetje zorgen, ik heb namelijk nog steeds geen entry permits ontvangen komt dit altijd zo laat
|
|||
|
|||
duurt wel eens wat langer maar als je ze niet ontvangen hebt voordat je vertrekt moet je je papieren even halen bij het gemeentehuis van reifnitz, dan krijg je alles gewoon daar...heb ik een paar jaar geleden ook gehad, was helemaal geen probleem.
|
|||
|
|||
jaaaaa nog 3 weken wij gaan 10 mei met zwarte passat 3bg
tot daar heren |
|
||||
|
||||
Aanstaande zaterdag vertrekken we naar Der See. Eens kijken of er wat leuks rond rijdt dan.
|
||||
|
||||
Quote:
Maak je je daar maar geen zorgen over... |
|
||||
|
||||
Daarom gaan we ook vroeger. We vertrekken daar 12 mei weer.
|
||||
|
||||
wij vertrekken ook zaterdagavond rond 11 uur vanuit landgraaf met een auto of 6 de rest van ons komt iets later.
@ dr low zondag is het al lekker druk bij de shell bij velden |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kreeg vanmiddag een heel interresant envelopje Deelnemerskaart 4X een 4 daagse toegangspas (Per ongeluk 1 teveel besteld) Programmaboekje en een geschenk pasje. Whoohooo heb er zin aan ik ga samen met Geert_Sneek en zijn neef in de 280 SE
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 Last edited by Broer Konijn : 26-04-2010 at 17:21. |
|
||||
|
||||
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF....................
Wat duurt die laatste week toch altijd lang om gek van te worden De zin naar een lekkere dikke schnitzel bij marco's wordt alsmaar groter
|
||||
|
||||
Quote:
Dan is die zondag al gevuld. Ga ook nog wel ff de toerist uithangen heb ik de vrouw beloofd. En flink eten bij Lex Josef.
|
|||
|
|||
Wij vertrekken vrijdagnacht, en zitten tot 8mei in Velden.
Nog meer mensen rond die periode? |
|
|||
|
|||
Aanwezigggggg! vertrekken op zaterdag 8 mei vanuit het zuiden
|