|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal m'n ogen open houden.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is Joey, wellicht bekend van z'n (ex) lage matgele kever
|
||||
|
||||
Zojuist gespot, Gertjan en Martijn in een lawaaierige Polo hier in Sittard. Heel de kofferbak en achterbank vol met oude rommel.
|
|||
|
|||
Quote:
eindelijk ben ik dan een keer gespot, de polo was idd noord afrikaans verlaagd op de terug weg
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ikke wil sien! Zonet Bonne en Nienke in de Orange Variant @ Quatrebras... niks willen zien natuurlijk.
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
waar blijven de foto's |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, kan kloppen.. ben gisteren even bij Franske langs geweest
|
||||
|
||||
Vanmiddag bij Lage Zwaluwe een donkerblauwe Audi V8, ik zag hem niet direct maar Janneke wees mij erop, ook iets wat lager dan normaal. Wij reden in een groene Golf 1.
|
|
||||
|
||||
Vandaag in beugen, porsche of vw ? |
|
|||
|
|||
Ik gok een Porsche 356 Cabriolet
|
||||
|
||||
Vandaag in Sittard, bij het NS station in de buurt, een grijze Lupo met volgens mij Ronal Turbo's.
Daarnaast nog een matzwarte Golf 1 bij de Albert Heijn met aardig wat drankflessen in de kofferbak.
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik vanmiddag ook gezien maar dan drie cabrio's achter elkaar op de Claudius Prinsenlaan in Breda. |
|
||||
|
||||
Quote:
sorry, in wat voor auto reed je dan? We hebben wel vlak na Burgum Eelke zijn groene golf 1 gespot Groetjes Bonne en Nienke
|
||||
|
||||
In heerlen,Welterlaan, een matgroene golf 1, zonder bumpers met iets op t dak wat ik me nu niet meer kan herrineren stonden meer leuke VAG auto`s op de oprit.
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by jettaracing : 25-04-2010 at 22:52. |
|
||||
|
||||
foto van de achterkant is nog schokkender!!!
|
|
||||
|
||||
Gister in Hoek van Holland vlakbij het strand voorrang verleend aan een leuk golfje 1 die de baan wilde oversteken, lichte blauw achtige kleur, mooi laag, rolde op donkere 14 ers (?)
Verder reed daar rond 15:00 uur een mat zwarte T1 (of ik vergis me sterk en het was een T2) bus voorbij, nog dichterbij het strand. Had een vlotte vaart dus was naar mijn zin te snel voorbij
|
||||
|
||||
3xR8!
vanochtend een witte R8 in Budel (Belgisch kenteken) en Net weer een witte R8, nu op Duits kenteken in Tuddern (D) bij Sittard. Deze staat vaker in Havert (D) geparkeerd. En zaterdagnacht op weg naar Hasselt (B) een zwarte R8 naast me bij het stoplicht. (waar later bij de Versuz ook nog een Witte Gallardo voor ons de parkeerplaats op reed) mmm..zo zeldzaam zijn ze niet meer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn ze ook niet geweest ook niet.. je kan ze gewoon nieuw kopen namelijk