|
||||
|
||||
Tommyf
hallo
Tommy, ( 22 ) Stoffeerder Woonachtend in omgeving Rotterdam eigen naar van een golf 1 cabrio ( 3 e ) 1e cabrio destijds verkocht 1992 1,8 2e cabrio jammer genoeg in de prak gereden 1984 DX 3e, deze is naar mijn zeggen bijna af 1989 1,6 RE er hoeft voor mij niet al te veel poespas aan te zitten dusja. Ik bekleed en restaureer auto interieurs voor werk. ben hier ongeveer 3 jaar geleden mee begonnen. 1,5 jaar in maleisie gewerkt en toen ik terug kwam ben ik voor mijzelf hier begonnen. begon het gewoon eerst thuis te doen en nu langzamerhand ben ik al 2 keer naar een grotere garage verhuist. maar goed, het gaat allemaal wel lekker. op het moment bezig met een website dus hopelijk komt t goed. omdat ik zelf een golfje heb vond ik het leuk om mij zelf een beetje in de volkswagen interieurs te verdiepen en meer ervaring hierbij op te doen. het maken en opleuken e.d. van mijn auto gebeurt in mijn broers garage. zelf is die werkzaam bij volkswagen en audi maar heeft om de hoek een eigen garage dus dat is allemaal wel lekker makkelijk. '' eventjes '' de auto op de brug zetten haha. maar goed dat was het allemaal een beetje. veel forum plezier haha tommy de foto's erop zetten snap ik niet sorry ahah ( uitgevogeld :P ) Last edited by Tommyf : 14-04-2010 at 18:12. Reason: Even voorstellen |
|
||||
|
||||
Welkom, en leuke wagen!
En een stoffeerder.. Hmm, altijd handig ! |
|
||||
|
||||
Welkom hier en have fun op het forum leuke cabbie groeten
|
|
||||
|
||||
Welkom kerel!
Het is een gezellig forum hier, veel plezier toegewenst!
|
||||
|
||||
dank u dank u
zal denk ik zeker lukken |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
Nette Cabrio! Quote:
Dat is nou precies wat ik ook dacht.
|
||||
|
||||
welkom mooie cabrio
|
||||
|
||||
dank u nogmaals.
ik zal even wat voorbeeldjes van interieurs erop zetten. keep in mind, ik ben echt niet de beste stoffeerder die er is dus er kunnen vast wel wat minpuntjes bijzitten. kritiek is welkom, graag zelfs want van t goeie kritiek krijg ik net wat meer ego en het wat slechte kritiek kan ik mijn interieurs wat mooier op maken haha. das wel genoeg toch haha |
|
||||
|
||||
Welkom
|
||||
|
||||
ziet er goed uit wat kost het ongeveer een nieuw interieur
ik wil in de winter alles er uit haalen en zwart leder laten bekleden |
|
||||
|
||||
Quote:
een leder interieur begint vanaf 800 euro tot ongeveer 1200 euro. hangt van kleur kwaliteit staat van de stoelen, etc etc af skai leder ( kunstmatig ) begint rond de 250 euro tot ongeveer 600 euro productietijd is ongeveer 4 a 5 dagen. in 2 dagen is ook geen probleem als het moet. mvg tommy wat een schattig kindje trouwens ahah |
|
||||
|
||||
Nette cabbie,en je verstaat je vak wel zo aan de foto's te zien
|
|
||||
|
||||
Welkom, auto en je interieur werk, zien er inderdaad goed uit !
|
||||
|
||||
Quote:
dankje wel hier mijn meest recente werk. mijn eigen interieurtje. hij is nog niet af door andere klussen maargoed een voorproefje ahah |
|
||||
|
||||
Welkom!
Interieurs zien er goed uit
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
welkom!
|
||||
|
||||
vw guru: dank u, altijd leuk om te horen. een beetje motivatie om nog wat beter te worden ahah.
de pul: Dankjewel !! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
kevertje
zwart paars, |