![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() probleem met behouden van druk op de lijdingen
ik ben ten einde raad ik heb al bijna alles vervangen nieuwe lijdingen nieuwe hoofdremcilinder nieuwe schijven rondom + remblokken dan zou je toch zeggen dat het goed is nou not wat het is het probleem nou als volgt we hebben hem ontlucht twee keer zeker een kwart liter per remklouw en ra begonnen en dan la,rv.lv maar hij behout gewoon zijn druk niet alleen onderin twee cm help ![]() wij weten het niet meer |
#2
|
|||
|
|||
![]() iemand ? :lame:
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#3
|
|||
|
|||
![]() koop dan ook een goeie auto ;p
maare ff serieus niemand die dit probleem kan verhelpen?? grtzz daniel |
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wie had er ook al weer een bumper los hangen ? ![]()
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#5
|
||||
|
||||
![]() laat hem es door een garage ontluchten , dat kost niet veel en weet je meteen meer , als er een ander probleem is.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit is al een keer gedaan en toen bleef dit probleem, intussen hebben we een nieuwe hoofdremcillinder gemonteerd en alles weer ontlucht, maar het prob is er nog steeds...... ik heb alles overgezet vanaf de scirocco alleen de remdrukregelaar op de achteras heb ik van de golf gebruikt, kan dit soms een prob geven ?? dat ding is verder niet lek en ook nog mooi droog aan de buitenkant.......
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#7
|
|||
|
|||
![]() en als ik dit weekend niet meer kom te weten gaat ie naar de garage, misschien dat hun het op kunnen lossen omdat wij er nu op dit moment niet meer uit komen.
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#8
|
||||
|
||||
![]() een NIEUWE hoofdremcilinder of een andere??
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#9
|
|||
|
|||
![]() als je goed gelezen had had je kunnen lezen dat ie er al nieuw onder zit
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb als eerste 1tje uitgeprobeerd die ik nog had liggen en toen heb ik er een nieuwe op gezet.....
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#11
|
||||
|
||||
![]() Bakje met remvloeistof is OK / laat geen lucht binnen? ..Ik noem maar iets lulligs maar je weet nooit.
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Golf1freak, dat stond er wel maar dat wil nog lang niet altijd zeggen dat het ook een splinternieuwe is.
Ken mensen genoeg die zeggen, ik heb een nieuwe auto gekocht, bedoelen ze, andere auto. Kon me dus voorstellen dat je andere had geprobeerd en geen nieuwe had gemonteerd maar een andere
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wil niet lullig doen maar dacht dat jij naar de kwikfit ging voor onderhoud.... en dan antwoord gaan geven op technische vragen :oops:
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#14
|
||||
|
||||
![]() Ontluchten op de overgangen van de leidingen naar de slangen achter..... Daar zit de lucht.
Laatst 2 avonden bezig geweest met achteras vervagen d.w.z. 2 uurtjes met de as en de rest met steeds maar ontluchten, wat een ellende. Ik denk dat het hier in moet zitten.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#15
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit zou best iets kunnen zijn waar nog lucht zit maar ik heb alleen iets druk op de laatste 2 cm pedaalslag..... lijkt me een beetje veel als alleen daar lucht zit..... het is wel een unt waar ik naar kan kijken btw, en hoe kun je dit makkelijk oplossen ?? en het gaat wel om een golf type 1 met een scirocco onderstel en aandrijving
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#16
|
|||
|
|||
![]() trek eens die achter trommels los en haal de rubbers van de achter remcilinders naar achteren(los trekken) behoorlijek kans dat het er daar uitzijkt!
|
#17
|
|||
|
|||
![]() Quote:
er zitten rondom schijven nu van een scirocco..... nu bijna alles vervangen is voor nieuwe onderdelen bij de plaagtselijke garage en de wagen heeft in tussen ook al bij iemand anders gestaan voor dit prob maar nu zijn we op het volgende gekomen..... de remkrachtverdeler op de achteras zit er orgineel niet tussen en nu dus wel.... die moet er dus uit... en misschien als ik daarna nog geen druk in het systeem kan krijgen hebben we misschien de verkeerde hoofdremcillinder........ dus ik ga eerst ff de remkrachtverdeler er tussen uit halen en dan ff verder kijken, en als dat niet genoeg helpt gaat de oude hoofdremcillinder er weer in en dan is het hopen dat het wel goed werkt/remt, omdat toen ik de auto kocht die ook wou remmen......
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#18
|
|||
|
|||
![]() Het Probleem zit hem in een remklauw , neem 2 griptangen en zet die op beide remslangen van je voorste klauwen. Doe dit ook met de achtersteslangen.
Nu voel je aan je rempendaal, hij is nu kei hard. Nu ga je 1 voor 1 je tangen eraf halen . Dan voel je dat de druk op je pendaal minder word. Maar als hij dan niet wegzakt meteen met 1 tang eraf dan monteer je die dus weer terug. Tot dat je de ene tang eraf haalt waar het probleem zit want dan heb je weer geen druk. Als dit nou bijv. lv is dan is je remklauw aan die kant stuk! Hoop dat je het een beetje begrijpt........ ![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zoals jij dit verteld zou best kunnen, maar ik ga eerst de remkracht verdeler er tussen uit halen omdat die er orgineel niet tussen zat bij de scirocco
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#20
|
||||
|
||||
![]() Remkracht verdeler achteras kun je wel laten zitten,je moet de auto niet opkrikken van achteren want dan sluit de verdeler af op je achteras omdat je de auto uit de veren trekt en zo de hefboom van de verdeler belast.
Dus ontluchten met de beentjes op de grond. Groet'n uut Twente |