|
||||
|
||||
Achterklep emblemen
Weet iemand hoe het precies zit met de emblemen achter op een golf 1?
Meestal zit "volkswagen" links en Golf met typeaanduiding rechts: Maar soms zit het ook andersom zoals bij deze: Is dat alleen bij bepaalde bouwjaren? Zo ja welke? (alleen swallowtails?) Soms zie je ook alleen "Golf" staan en dit is volgens mij een embleem met 2 pootjes ipv 3: (want korter) Hoort dat ook bij bepaalde bouwjaren? Iemand die weet hoe dit precies zit?
|
||||
|
||||
Is die met 2 pootjes niet een Golf C?
|
||||
|
||||
Niemand die er iets over weet?
|
|||
|
|||
hallo
ik dacht van te horen ook dat bij de golf1 van 74 tot 76 het (golf) embleem links staat en (volkswagen) rechts bij de mijne is dit toch zo |
|
||||
|
||||
tot '76 is idd volkswagen rechts en de andere links
daarna altijd volkswagen links en de andere rechts en ze hebben altijd 3 pinnetjes (ook de golf C embleem)
|
||||
|
||||
Oke tnx!
Ik heb toch echter wel een "GOLF" embleem (net zoals die op de onderste foto) liggen met maar 2 pootjes.
|
||||
|
||||
Ben er nog niet echt uit....
Ik heb hier een foto van 2 emblemen met verschillende pootjes, in aantal en afstanden van elkaar. Is het "GOLF" embleem (voorste) soms niet orgineel en moet je je achterklep gaatjes hiervoor aanpassen of hebben de oudere type achterkleppen andere gaatjes dan de nieuwere? (na '76)
|
||||
|
||||
Nee ik heb hier ook een GOLF embleem liggen, alleen met 3 pinnetjes, en heb het ook 5 min op mijn auto gehad. Paste gewoon in de gaten van een GOLF GLS embleem. Mijne is trouwens van 1980, mss dat het daar aan ligt
Erik. |
|
||||
|
||||
Ah het GOLF embleem wat ik heb hoort dus gewoon niet bij een golf 1 achterklep.
Doe je die van jou misschien weg?
|
||||
|
||||
Je hebt PM
|