|
||||
|
||||
Quote:
De ceremonie duurt maar 15 min... Dat kan ik nog wel aan! Vliegen doen ze al, maar ik begreep dat de nasleep wel een week kan duren! |
|
|||
|
|||
ben zelf werkzaam op Schiphol en heb van donderdag tot dinsdag thuis gezeten... Nu gelukig weer aan het werk!
|
||||
|
||||
Zondag stap ik op het vliegtuig naar St. Maarten, en nu ik eergisteren 'Catch me if you can' weer eens gezien heb, weet ik helemaal zeker dat ik ga!
|
||||
|
||||
Ik wacht al sinds vrijdag op een set versterkte klepveren uit de UK. :-(
|
|
||||
|
||||
heb er relatief weinig last van gehad (erg veel geluk)
zijn naar Birmingham (NEC beursgebouw, Commercial Vehicles Fair) geweest en konden donderdag dus niet meer terugvliegen, uiteindelijk via de trein naar Londen, overstappen naar Dover, nog snel de boot op gepropt voor veel teveel geld (stonden maar 1000 man te wachten gelukkig)... daarna in Calais het ontzettend smerige geluk dat er een duitser met S 320CDI (verlengde versie) aan kwam die mensen had afgezet.... wij hem een zak geld gegeven en die heeft ons naar 020 gebracht om de auto van schiphol te kunnen halen Dus na een reis van 15 uur lag ik om kwart voor 5 vrijdagochtend in m'n holletje, viel best mee dus |
|
||||
|
||||
mijn baas zat met zijn vriendin vast in turkije, is gister pas terugekomen ipv afgelopen vrijdag
het is nog nooit zo lekker rustig geweest op t werk, en vanaf vandaag begon t gedonder weer
|
|||
|
|||
zat voor het werk in sao paulo
moest er 3 dagen extra blijven vakantie houden erg vervelend