|
||||
|
||||
StanGLS
hallo
ik ben stan heijligers heb sins 29 augustus 2009. (gister dus) een golf 1 GLS 1.6 die heb ik van mijn oom kunnen kopen en is een leuk 1ste auto'tje ben geboren in velden (limburg,Nederland) ben 18 jaar (7-5-1991) ben nog een echt broekie als het gaat om motoren van auto's hopelijk dat ik daar nog meer ervaring mee krijg. Zoals Beloofd maar wel eenbeetje laat De Foto's Last edited by StanGLS : 28-09-2009 at 21:47. |
|
||||
|
||||
leuk weer een uit de buurt op het forum.
welkom dus.. foto`s doen het goed hier dus laat maar komen die kiekjes. ik zal je wel snel een keer zien rijden en als de gelegenheid er is stoppen we dan wel ff en maken we wel ff een babbeltje gr,egon |
|
||||
|
||||
Foto`s zijn altijdt goed een Golfje 1 GLS is wel een leuk karretje hoor voor op je 18de, veel succes ermee en rustige aan.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Koppelings plaat was aan vervanging toe is vandaag vervangen
morgen moet de oliedruk sensor ff vervangen worden die is kapot, en de koppelingskabel vervangen want dat is ook nodig. maar hij loopt nu als een zonnetje Last edited by StanGLS : 15-10-2009 at 16:39. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit voor zijn leeftijd,zuinig op zijn
|
|
||||
|
||||
valt mee als je hem in het echt ziet :P
kwam er vandaag achter dat mijn linker dorpel dus echt rot is, die wil ik na de winter dan ook maar eens gaan vervangen en foto hoe die nu is Last edited by StanGLS : 25-02-2010 at 19:42. |
|
|||
|
|||
hey stan welkom op t forum.
woon sinds deze week bij je in de straat op nr 99. je hebt me vast wel eens zien rijden. witte golf 2 '86 plat, dambord. binnekort eens buurten en ff je auto bekijken. gr marc |
|
||||
|
||||
vet, ik zie je bericht nu pas maar weet zo even niet wie je bent :P
maar we buurten wel un keer. EDIT: dambord van de flatjes beej de alde janlinders ? ff een update van me blik. heb de orginele velgen er weer onder, ik vond dat 13'' maar niks. ziet er stoer uit maar km teller klopt niet en met die schroefset rijd het niet lekker. wil ijgenlijk ook mijn orginele veren eronder schroeven, en de schroefset eronderuit maar ik moet nog altijd een veer monteren aan de schokbreker want die hebben we toen uit elkaar gehaald op het moment heeft 'ze' ook geen APK ik heb namelijk een GROOT gat in mijn linker dorpel, dit verhelp ik deze week. en hopelijk heb ik hem volgende week weer gekeurd. linker en rechterkant word onder handen genomen er hebben sierstrips gezeten maar door al die bevestigings gaatjes is de dorpel doorgerot. rechts is het er ook slecht aan toe dus daarom word deze ook meteen gerepareert. Last edited by StanGLS : 23-04-2010 at 22:31. |
|
||||
|
||||
leuk golfje
|
||||
|
||||
dankjewel hij ziet er nu weer standaard uit die velgen zijn eronderuit.
|
|
||||
|
||||
update, jaja de dorpels binnen. zondag begint het slijp en laswerk. ik zal wel wat foto's knippen.
|