|
|||
|
|||
golf mk1 TD motor
dus een originele TD motor uit een golf mk1 met motorcode CY
kompleet of zo kompleet mogelijk bedankt! Last edited by Thomasmk1 : 27-03-2010 at 15:40. |
|
|||
|
|||
niemand?
|
|
|||
|
|||
ik heb een AAZ blok liggen dat redelijk opgepept is (tussen de 120 en 150pk) voor een goed bod mag het weg, voor juist specs kan je altijd mailen of pm
|
|
|||
|
|||
Bedankt, maar dat vermogen is mij iets teveel, dan moet ik veel meer aanpassen (remmen, ophanging,...) en de belgische wetgeving laat zeer weinig toe.
en UP |
|
|||
|
|||
van een golf 2 1600 td heb ik em nog ,klop je dr gewoon een andere motorcode in , knappe keurmeester die dan de verschillen ziet
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
van een type 2 is echt het zelfde deze heeft alleen hydro stoters,,,van een 1 vind je niet meer die sloegen toen allemaal op hol ,als ze oud en versleten waren ,,,
|
|||
|
|||
Quote:
Alleen de 1500'tjes sloegen op hol.. dronken hun eigen carter leeg.. 1600 heeft hier geen last van. Zoals je zelf al zegt, 1600 van een mk1 is hetzelfde als van een mk2. Op de hydraulische klepstoters na.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
heb nog een zgan 1.6td sb zie mijn verkoop topic.
|