|
||||
|
||||
Quote:
Welkom op het forum Wilfrank!
|
||||
|
||||
Quote:
Chrisje!!
|
||||
|
||||
Quote:
ik deel je mening, beide punten
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan ik me voorstellen Is er niet ergens een filmpje van hoe dat ding afgaat ? ? |
|
|||
|
|||
Quote:
ik dacht die caddy al te herkennen ..... das zeker geen kroegenpraat . is een heel fatsoenlijk in elkaar gezet project waar veel bloed zweet en tranen in zit ... spuitwerk is meer dan mooi om maar te zwijgen over het vermogen en het geluid van deze auto . nu zal wilfrank denken HUH wie is dat ......... denk maar eens ff na .. witte golf 1 GTS .... ats cup wielen daarvoor een donkere golf 2 gti 8v special eddit met voll leer inberieur ... en wilfrank weet je het al ??? groeten uit limburg |
|
|||
|
|||
Quote:
Geen dank Wilfrank..... Je auto was super gebouwd en hoor weer goede verhalen over een Caddy.. Die hopen we weer te zien op de 20ste van juni |
|
|||
|
|||
Ja we hebben weer een leuk nieuw speeltje
Een zwarte Caddy type 3 en er is al veel aan gedaan de laatste tijd. Ingebouwd: 2.0 TDI met een DSG bak,Grotere turbo geplaatst van een 170 PK, Climatronic, Standkachel, R32 stuur met flippers, R32 remmen, leer uit een touran geplaatst incl. stoelverwarming, Xenon ingebouwd inc. hoogteregeling en koplampsproeiers, Ramen getint,RNS510 incl. bluetoohmodule, PDC. Binnenkort een nieuwe module plaatsen voor bochtverlichting. Ook gaat hij binnenkort opnieuwe gechipt worden en hopen we ergens rond de 200 pk te zitten. Ook gaan ze de software aanpassen van de DSG bak i.v.m. het hogere koppel. Ik denk wel dat we de 20e even komen kijken hoe mooi jullie weer de meeting georganiseerd hebben. Groetjes, Wilfrank |
|
|||
|
|||
Quote:
Jawel Mister Halfords.......................... |
|
|||
|
|||
Quote:
Kreeg steeds meer zin in Worthersee toen ik die bierpul las
|
|||
|
|||
Quote:
gefeliciteerd u gaat door voor de volgende ronde |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe is het verders heb je nog een VW ? |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb momenteel geen VW maar ik heb zo mijn ogen weer eens open voor een nieuwe uitdaging . was gaan kijken voor die mooie audi 100 van 1977 ... maar was een fiasco . heb inmiddels mijn harley wel klaar dus kan weer aan wat anders gaan beginnen ... wil een leuke mk1 of zo . verders gaat het erg goed aan deze kant . hebben geen klagen . jij bent ook weer goed bezig zag ik met een nieuw type caddy. greetz jac Last edited by bouncer666 : 19-04-2010 at 20:45. |
|
|||
|
|||
Ach ja we blijven bezig.......................
Heb nog een type 1 GLD en GTI staan dat zou het volgende moeten zijn. |
|
|||
|
|||
Quote:
Tegen die tijd hebben we vast nog wel bio-ethanol. Kost op het moment geen klote alleen verbruik je wel 20% meer. Gr, Pim |