|
|||
|
|||
11 april - Lowrider King Cruise ~ Muiden
Kwam net wat leuks tegen op the dutch lowrider site,
Op veler verzoek en natuurlijk wegens het overweldigende succes van de 1st Annual Lowrider Show 2009, hebben we besloten dit evenement voortaan halfjaarlijks te organiseren, te weten in april en september. De eerste Annual Lowrider Show 2nd Edition zal op zondag 11 april 2010 plaatsvinden, gelijk aan de eerste King Cruise van het volgende cruise-seizoen. Er zullen wederom nieuwe lowrider(s) te bezichtigen zijn, waaronder natuurlijk de back bumper-hopper van Majestics Amsterdam. We willen benadrukken dat dit evenement niet clubgebonden is, dus alle lowriders zijn van harte welkom op het speciaal voor de lowriders gereserveerd stuk terrein. Voor velen was de cruise naar de Food Strip het hoogtepunt van de dag, dus zal dit in het vervolg een vast onderdeel worden van de komende Annual Lowrider Shows. Adres King Cruise: Maxis-terrein, Pampusweg 1-4, 1398 PR Muiden (NL). Misschien ook leuk voor mensen van hier? Ik ga er zeker even een kijkje nemen
I shot you down *bang* *bang* Last edited by MickaD : 28-03-2010 at 23:21. |
|
|||
|
|||
Ik wil wel langs komen alleen is mijn golf nog niet verlaagd
|
|||
|
|||
Het gaat ook niet om de Low Volkswagens!! het zijn gewoon Lowriders Anderen wagens(Low'of niet') zijn natuurlijk ook gewoon welcome!
Greetz,
|
|||
|
|||
Ik ga er heen als het mooi weer is, altijd een gezellige sfeer bij de king cruise.
En bij mooi weer veel mooie (Amerikaanse) auto's. Alleen Amerikaanse auto's mogen het trein op. andere merken moeten om de hoek parkeren.
|
|||
|
|||
Treu! word als het goed is een grote & gezellige opkomst
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen van hier die tog nog aankomend weekend naar dit evenement gaan?
Greetz,
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk ga ik wel even kijken, met het mooie weer
|
||||
|
||||
Hoe laat?
|
|||
|
|||
staat in de folder^ voor de belgen onder ons: begint om 12:00 TOT 16:00 daarna vertrekken ze naar foodstrip in amsterdam en hebben daan een BBQ om 17:00 uur.!
Gr,
|
|||
|
|||
Zo!! net even richting muiden geweest en het was opzich een geslaagde meet
zaten een aantal prachtige wagens tussen.
|
||||
|
||||
Ja, was leuk! mooie locatie voor een meeting ook.
|
||||
|
||||
Ook ik had even gekeken, stonden een paar leuk auto's tussen... Een andere meeting bezoeker wou een photoshoot doen van me auto, daarvan ontvang ik binnenkort de foto's...
Vond alleen de afwerk kwaliteit ERG laag, wel een mooie locatie!
|
||||
|
||||
Quote:
Zag ik jou wegrijden in een groepje vw's? Op TH lines?
|
||||
|
||||
mitchell rijd sinds vorige week op schmidt's idd
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan ik idd geweest zijn, waar reed jij in dan? Mijn foto's van de King Cruise staan op vwculture.nl !