|
||||
|
||||
ik zeg:
punt 1: jammer van die mercedes punt 2: kerel kan goed purren punt 3: voorkant is schuwlelijk, maar er zitten toch wel paar gave lijnen in voor de rest, wel lekker botsproof zo
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo? Die is er alleen maar mooier op geworden?!
|
||||
|
||||
doet me denken aan die ford mondeo's met schade aan de bumpers..dan zie je ook zo'n schuimlaag erachter
|
||||
|
||||
Maar over die pur ligt dus gewoon de laklaag?
|
||||
|
||||
Quote:
Aan de glans te zien zal er toch wel nog een laagje tussen zit
|
||||
|
||||
Ik vind het een beetje een Hotwheels auto met die lijnen en die grote achterwielen
Maar volgens mij kan dat nooit stevig zijn, als je er even tegen aan leunt zit er gegarandeerd een deuk in Gaat je lak scheuren etc. of er valt een stuk pur uit Voordeel: Pur roest niet
|
||||
|
||||
denk dat het nog geplastiviceerd is.. net zoals ....een bumper van een ford mondeo..
|
||||
|
||||
of gepolyesterd...maargoed het lijkt nergens op.
mitchell maakt wel een punt trouwens,die benzen rotten tegenwoordig onder je anus weg,dat zal bij deze wel meevallen
|
||||
|
||||
Quote:
Valt me trouwens op dat je die Mondeo bumpers ook erg vaak in primer grijs op de auto ziet zitten.
|
||||
|
||||
valt me op dat die dingen nog rijden
|
||||
|
||||
Quote:
klopt zouden ford mondeo bezitters geen geld hebben om de boel te spuiten als ze voor de 257e keer een paal uit de grond gekacheld hebben? maargoed we dwalen af,die benz ziet er echt niet uit
|
||||
|
||||
Quote:
Die 2 types mondeo hebben een hele harde schaal bumper, bij het 1e contact met een paaltje of een andere auto breken de gaten erin. Vandaar dat deze ook vol met pur. (ding zit ook met 4 onbereikbare moertjes vast) En met een dikke laag plamuur erop duw je er echt niet zo in gat in hoor
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Er is niets mis hoor om zo een wagen te bewerken.
en hoe dacht je dat de Tuning parts en wagens werden ontwikeld ? ook met puur en klei die in vorm worden gebracht dus hij kan heus wel gaan werken als designer in een of ander concern. ik zelf werk al aantal jaartjes met polyester en dan moet je soms de gekste dingen gebruiken om iets te bekomen. dit kan gaan van schuim spuiten en in vorm brengen tot hout, kippengaas, oude bed hoeslakens die men kan opspannen en dan inwrijven met hars en glasvezel. dan alles afwerken en er uit een nieuwe mal trekken zo heb je een goede vorm daar uit trek je dan nog eens je goed exemplaar
|
||||
|
||||
Quote: