|
|||
|
|||
zekeringkast jetta diesel GLD 1981
ai ai.. nu doet bijna niks het meer, de zekeringkast is kapot !
heeft iemand een zekeringenkast liggen / ik heb een 1981 jetta MK1,.. met airco.. GLD het zijn steekzekeringen, geen schuiverts ! MET SPOED ! |
|
|||
|
|||
anyone ? als hij uit een golf komt past hij geloof ik ook wel ?!
weet iemand dat zo.. probleem schijnt de airco te zijn,..mag van mij wegvallen maar dan is de aanjagermotor ook weg ik ga hem er nu uithalen, heb inmiddels alleen nog remlichten en een toetert ! |
|
|||
|
|||
de nummers:
171.941.813.B 171.941.821.B 811.941.813 |
|
|||
|
|||
dat is dezelfde die ik nodig had, heb mijne vandaag binnengekregen.
Succes! |
|
|||
|
|||
Quote:
thnks |
|
|||
|
|||
kan ik de titel ook aanpassen ??
een ' gewone' zekeringkast past namelijk ook, mits het de goede nummers maar zijn. dus uit Golf ook goed, .. ze zijn zelfs op benzine modellen gezet, dus iemand moet hem toch wel hebben liggen |
|
||||
|
||||
Ik heb er eentje van een Golf Diesel uit 1981
Heb hem op Marktplaats staan http://link.marktplaats.nl/334153022 Ik hoor wel of je interesse hebt. |
|
|||
|
|||
hoi,..misschien wel, maar ik heb de nummers nodig die op de achterkant staan: zou je die door kunnen geven ?
|
|
||||
|
||||
Hij is niet echt scherp, maar zo moet het te lezen zijn. |
|
|||
|
|||
hmm,..ik heb deze nodig:
171.941.813.B 171.941.821.B 811.941.813 zou het B + C zijn.. of Bc ? geen idee jij ? |
|
||||
|
||||
Oei daar heb ik geen verstand van. Dat durf ik je niet te zeggen. Het lijkt er wel veel op alleen de nummers staan in een andere volgorde. Wat de B en C zijn weet ik eigenlijk niet.
|
|
|||
|
|||
FOUND ! gevonden..
hij doet t weer topic mag op slot |