#1
|
|||
|
|||
Ontluchten
Goeiedag,
gister bezig geweest om nieuwe remleidingen in mn golfje 3 1.4 ABD te maken, alles goed maar een of andere idioot een ontluchtingsnippel afgedraait dus maar weer een nieuwe remcilinder erin, dat was rechts achter, Maar nu krijg ik links voor niet ontlucht, met vacuumpomp komt er wel vloeistof uit maar lijkt alsof er geen druk wordt opgebouwt, iemand een idee waardoor dit kan komen? gr don |
#2
|
||||
|
||||
ook op de ouderwetse manier met zijn tweeën geprobeerd?
|
#3
|
|||
|
|||
jah ook geprobeerd, met pompen en vast houden, zoals t Vroegah ging:p maar ook niks, misschien hoofdremcilinder of zoiets? beetje vreemd dat hij t niet meer doet aangezien k m van druk heb gehaald, en de leiding schoon is, ga zo remschoen loshalen en kijken of die cup niet vast zit, is nog t enigste andere wat ik zou kunnen bedenken, nog andere oplossingen?
mvg |
#4
|
||||
|
||||
Misschien even kijken of je nergens een lekkage hebt, anders denk ik je hoofdrem cilinder aangezien je hem niet krijgt ontlucht. Altijd een klote werk...
__________________
I'D Rather Push A Volkswagen Than Drive A Opel!. (ex) Golf 3 GTI 2.0 8v (ex) Golf 2 Memphis 1.3 8v (Daily) Golf 3 1.6 8v www.veedobbelyoe.nl |
#5
|
|||
|
|||
geen lekkage,
net gekeken en hoofdremcilinder los gehaald, kutwerk viel wel mee, maar is niet uitwisselbaar met mn 1.6 die ik heb staan dus beetje jammer, iemand idee hoe duur zo'n ding nieuw is? gr |
#6
|
|||
|
|||
Probeer eerst eens rechtsachter te ontluchten, en dan links, en dan nogmaals rechts.
Heb zelf ook wel eens gehad dat alle vloeistof er uit was geweest en dat ik aan de linkerkant (bestuurderskant) in instantie geen vloeistof er uit kon krijgen.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#7
|
|||
|
|||
het was de hoofdremcilinder,
waarscheinlijk zelf gemolt bij t ontluchten, dus even een tip, niet helemaal naar beneden trappen bij ontluchten komen die cupjes op plaatsen waar ze normaal niet komen en kunnen zo gaan lekken, misschien iets wat normaal is, maar ik wist het niet:P bedankt voor de reacties gr don |
#8
|
|||
|
|||
als je hoofdremcilinder in goede staat verkeerd is naar beneden trappen geen probleem alleen je moet het met beleid doen en niet te vaak.
__________________
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK |
#9
|
|||
|
|||
kleine tip: als je wil ontluchten hoef je alleen maar de nippel op de klauw open te zetten en te wachten. Door de zwaartekracht ontlucht ie vanzelf ( wel even laten doorlekken anders is niet alle lucht eruit!)
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |