|
||||
|
||||
attest Remus uitlaat
Hej iedereen,
Men maat heeft onder zen passat een remus zitten. Al 4 jaar rijd hij naar de keuring (belgie) en is alles in orde. Vorige week gaat hij ook en word hij geknipt omdat er geen attest van de remus bij zit Iemand een idee waar je dit attest kan verkrijgen of iemand die een attestje heeft dat ik ff kan kopieren om de nummers over te zetten?? Grtz Jel Zal vande week ff foto's poste van de uitlaat.
|
||||
|
||||
had voor mijn golf 2 ook een remus gekocht tijdje geleden , ook zonder attest .
Hiervoor heb ik naar een remus verdeler gemailt . Heb toen code onder uitlaat en type wagen moeten mailen . Volgende dag attest in mailbox gekregen . |
|
||||
|
||||
Quote:
Hej merci voor de reactie, Heb je mss ook een linkje naar de verdeler? Grtz Jel
|
||||
|
||||
Heb je pm , gestuurd .
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat bij sport uitlaten nooit een attest zat, tenzij deze TUV gekeurd is!
|
||||
|
||||
Quote:
Ze moeten E-keur hebben en type goedgekeurd voor de auto zijn. Met het 1e heb ik al is problemen met oom agent gehad.