|
||||
|
||||
Liggend achterruitwisser
Hey peeps,
Weet iemand hoe je je achterruitwisser liggend i.p.v staand op de achterruit monteerd? Ik zie bij sommige MkIItjes de wisser liggen.. Lijkt mij ook wel wat! Grts! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gewoon eraf halen (sleutel 13 of ratel met dop 13) en zo weer monteren zoals je het zelf wilt, en daarna de zekering van de achterwisser eruit trekken
|
||||
|
||||
hehehe dat kan ook
|
|
||||
|
||||
leg de wisser ook niet te laag, anders ramt de wisser de sproeier los, dan loopt regenwater via de sproeier de achter klep in.
|
||||
|
||||
Sinan.. zou je de foto's hier in het album kunnen uploaden. dan gooi ik hem meteen de werkplaats in.. Perfecte uitleg.
|
||||
|
||||
Tof , dit zocht ik net .
Morgen eens klaar spelen . En hoe zit dat met de sproeier ? deze sproeit nu toch een tijdje tege de arm aan ..? |
|
||||
|
||||
Hmm ik wist niet dat het niet normaal was dat de wisser liggend was :p
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de sproeier daadwerkelijk water op de ruit sproeit is de wisser al een keer heen en weer geweest
|
||||
|
||||
Quote:
deze is geupdate dankzij de hulp in dit topic...
|
||||
|
||||
goed bezig tjaap
|