|
|||
|
|||
matten stoelverwarming recaro (of type nummers?)
hallo,
ik zoek matten voor mijn recaro's. ze komen uit een corrado G60, het zijn de half-lederen modellen. de bijrijderstoel wordt niet warm, het ligt niet aan de kabels. dus ik zoek nieuwe matten. als iemand de typenummers ergens kan vinden, dan ben ik ook al geholpen. mvg Hazzie |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo, Nieuwe matten zal wel een probleem worden. Wat je wel kan doen is kontoleren welke stuk is het zit gedeelte of rugleuning. Deze zijn nl is serie geschakeld. Dus als de ene mat het niet doet werkt de rest ook niet (kersboom verlichting) . Zelf had ik dit probleem ook en heb de breuk op gezocht en heb deze aan elkaar vast gesoldeerd met kripkous. En werkt weer als nieuw. Toen ik de bekleding eraf haalde zag ik in de mat een bruin plekje (doorgebrand) dit gebeurd vaak als je bijv met je knie of hand op de zitting rust, kan het zijn dat de draad een breuk op loopt en door brand. Zo kun je deze doormeten op de stekker van de stoel, wel de stekker los treken van de kabelboom. De rug leuning kun je testen met een diode test (multimeter op draad breuk testen zetten) of ohm meten. Daarvoor meet je op de bruine en de bruin/zwarte dit is pen 1 en 2 Heb je hier nul ohm is deze heel, dit geld ook voor de rechter stoel. De zitting meten Ook de bruine met de bruinzwarte pin 3 en 4. Hier ook nul ohm is deze ook heel. Dit kan je veel kosten besparen om dit eerst ff te testen. Heb je meer vragen mail me gerust. Succes!!
|
||||
|
||||
Volgens Recaro-nederland zijn de matten nog gewoon leverbaar via de Recaro-dealers.
(Bron van Golfcabrio.com)
|
|||
|
|||
http://www.volksforum.com/forum/sho...rwarming+recaro
hierin lees ik de type nrs voor VW recaro's. maar kan me nu iemand bevestigen of deze nummers correct zijn voor de Corrado G60 recaro's. op internet vind ik de 091.10.080 en 091.10.081 en ergens anders had ik al gelezen dat de laatste cijfers het belangrijkst zijn. is er iemand die daar meer over weet? het nameten is zeker een goede optie. maar zelf herstellen door te solderen zie ik niet zitten. dus als er een defect is zal ik nog altijd een nieuwe moeten kopen. en als ik ze nu al beide goedkoop kan vinden dan zal ik ook niet twijfelen om ze te kopen. op voorwaarde dat ik zeker weet dat ik de juiste koop. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het gene wat ik kan vinden Recaro/ verwarming/ Corrado is 535 963 557 A (rugleuning +- 90 euro) en de zitting is niet meer leverbaar. De A codering is voor Recaro dus zonder A is voor een standaard stoel). Die andere nummers kan ik niet terug vinden waar die voor zijn. Dit nummer 535 963 557 A heb ik op gevraagd bij de dealer (ETKA) en gaven aan dat de zitting niet meer leverbaar was. ,misschien bij Recaro NL dan.. (wist ik niet dat dit ook kon)
VW Corrado VR6 Turbo 4motion (GT30R) 448pk 659NM koppel '92 Audi A4 TDI B9 avant 3x s-line 3.0TDI 279pk 498koppel '16 Last edited by corradovr6t : 01-04-2010 at 15:48. |
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb ze nagemeten en al direct een draadbreuk gevonden bij de overgang van zit naar rug. aan de zijkant van de stoel waren beide draad kapot. ik heb ze hersteld, nu nog even testen binnenkort, maar ik denk dat ik geholpen ben. alvast bedankt voor het meedenken. grtz hazzie edit 09/04: en ja, ze worden allebei mooi warm. Last edited by hazzie : 09-04-2010 at 11:12. |