|
||||
|
||||
Volkswagen Passat 2.8 v6 Syncro 19'' RS6 velgen te koop
Volkswagen Passat Variant 2.8 v6 Synrco
Kilometerstand: 177.539 km Apk: 14-07-2010 Carrosserie: Stationwagon (5 deurs) Brandstof: Benzine Bouwjaar: 1998 Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Zwart metallic Motorinhoud: 2.771 cc Aantal cilinders: 6 Vermogen: 142 kW (193 PK) Gewicht: 1.494 kg Gemiddeld verbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3) ABS Achterbank neerklapbaar Afdekscherm bagageruimte Airbag bestuurder Airbag passagier Airbags zij Antenne Armsteun achter Armsteun voor Boordcomputer Centrale vergrendeling Cruise control Climatcontrol Elektrische ramen voor Elektrische ramen achter (defect) Gordelspanners Hoofdsteunen achter In hoogte verstelbare stoel(en) Koplamp in hoogte verstelbaar Lendesteun 19'' RS6 velgen met goede banden (215-35-19) Ruitenwisser achter Spiegels electrisch Spiegels verwarmd Stuurbekrachtiging Toerenteller Distributieriem + waterpomp + Multiriem gedaan bij 177.444 km op 5 maart 2010 Dubbele Remus uitlaat inmiddels voorzien van een embleemloze jom lamellengrill 3,5 cm verlaagd Auto gaat weg wegens onverwachte aankoop Audi TT. Prijs; 5500 euro Last edited by SplitBien : 25-03-2010 at 19:34. |
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
zit er airco in ?
en eventueel foto van het interieur ?
In iedere vrouw zit iets goeds... Je moet het er alleen wel zelf in duwen Last edited by Bob MIVW : 24-03-2010 at 20:52. |
|
|||
|
|||
zag hem al op marktplaats staan ja..
|
||||
|
||||
zit climatcontrol in en zal morgen ff een foto van het interieur maken.
|
|
||||
|
||||
Hoi Bob, de foto's van het interieur staan erop.
|
|
||||
|
||||
ziet er interessant uit, wanneer ik de ibiza verkocht krijg, wil ik wel een afspraak maken voor bezichtiging...
|
||||
|
||||
laat maar wat horen tegen die tijd.!
|
|
||||
|
||||
waar staat de auto eventueel ? zal me best doen met die ibiza ; )
|
||||
|
||||
de auto staat in bennekom.
|
|
||||
|
||||
up
|