|
||||
|
||||
Gezocht >> Mijn Oude Golf type 1 gti uit 1979!
Hallo,
Wie weet waar mijn oude type 1 is gebleven, Hij staat volgensmij ergens in friesland, en is al 5 jaar niet meer gekeurd. Gaat om een mars rode type 1 bouwjaar 1983 het kenteken is van 1993 GS-ZH-** Wil hem graag terug hebben was 10 jaar geleden mijn 1e auto Link marktplaats: http://link.marktplaats.nl/331783316 Meer info kan via mail of telefoon. Janheling@home.nl 06-29045450
volkswagen wie anders Last edited by vwfreakgti : 22-03-2010 at 07:58. |
|
||||
|
||||
Ik heb een identieke GTI in de schuur staan maar dan met GP-PT-23.
Dat is hem niet toevallig ?? Ze hebben nogal wat gelijkenissen.
|
|||
|
|||
ik heb deze in bezit gehad en weer door verkocht aan een maatje.als het goed is gaat hij er binnenkort weer inrijden.er ligt nu een 2.0 16v in.ik heb hem destijds van johan uit haulerwijk gekocht.
|
|
||||
|
||||
Ok, heb hem voor een paar jaar terug nog gesproken en hij was er toen
ook al mee bezig vandaar mijn oproep. was benieuwd of de golf nog steeds half uit elkaar stond want ik wil hem heel graag weer terug hebben. zag op de site van de rdw dat hij al jaren niet meer gekeurd was dus ik denk plaats een oproep en wie weet.. mocht hij hem alsnog willen verkopen dan kom ik graag in contact met hem.
|
|||
|
|||
heb hem een sms gestuurd je bent altijd welkom om te kijken maar de auto is niet tekoop.
|
|
||||
|
||||
Ok das jammer, wil wel graag een keer komen kijken
lijkt me super leuk heb veel plezier en lol gehad met die auto gr jan
|
||||
|
||||
opgelost, eigenaar gevonden ga binnenkort even kijken
maar helaas niet te koop.. Misschien nog iemand die weet waar mijn andere golf is gebleven?? omgebouwde type 1 uit 1979 met kleine achterlichten en blauwe platen, er zit een kr 16v in uit een golf 2. kenteken is FJ-73-F* Kleur is ook mars rood, is helemaal gti omgebouwd, nog wel met tietendash. Moet ergens in de buurt van groningen of nog in drenthe zijn omgeving emmer-compascuum?? maar kan ook elders zijn ik weet het niet precies. ook deze golf wil ik wel terug hebben..
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nope,
wel een mooie auto trouwens