|
||||
|
||||
golf 1 1.5 jb verzuipt constand
hoi
ik heb last van het volgende probleem. mijn golf loopt niet meer goed op benzine. hij loopt niet stationiar en hoger in toeren heel erg beroert het lijkt wel dat ie continu verzuipt want er komen ook zwarte rook wolken uit de uitlaat. wat er op duit dat ie te veel benzien krijgt. ik heb de caburateur al 4x uit elkaar gehad en alles schoon gemaakt en het flotter gecontroleer maar hier is niks mis mee. als ik de carburateur probeer afstellen heeft dat geen effect op het lopen van de auto hij reageert nergens op . het raare is dat hij op lpg perfect loopt. weet iemand wat dit probleem is ? al vast bedankt ! |
|
|||
|
|||
uitgedroogt?
|
|
||||
|
||||
hoezo uitgedroogt ?
|
|
|||
|
|||
rubbers enz van je carbu uitgedroogt vanwegge lpg rijden ...
|
|
|||
|
|||
Weet je zeker of de gastoevoer wel afgesloten is als je hem op benzine zet?
Laatst had ik de benzineafsluiter handmatig open gezet en vergeten, toen ik weer op gas ging rijden bleef de benzineafsluiter open staan. Liep ook beroerd. |
|
|||
|
|||
Ik heb ooit ook een Golfje met een JB motor gehad en deze begon soms onder het rijden beroerd te lopen en sloeg soms af.
In dit geval bleek de retour brandstof leiding verstopt te zitten. Misschien een optie om dit te controleren? Gr. Han |
|
||||
|
||||
hallo allemaal,
bedankt voor de tips ! ik heb de carburateur nog maar een keer uit elkaar gehad en kwam toen tot de ontdekking dat het membraampje voor op de carburateur kapot was dit was het euvel bedankt voor jullie hulp! |