|
||||
|
||||
VW Vento in onderdelen te koop
Ik heb diverse onderdelen te koop staan...
advertentie marktplaats kleurcode is LA9V Ik heb oa de volgende onderdelen te koop staan: -Amerikaanse voorbumper €200 -Originele voorbumper(geen schade 100%) € 50 -Achterbumper(licht beschadigd) € 25 -VW spatlappen achter gereserveerd -Diverse deuronderdelen, mechanieken, deurbak met speakergaten € notk -Golf 3 koplampen €35 -golf 3 grill(embleemloos)(2delig is afgebroken maar blijft zitten) € 10 -Golf 3 motorkap( geen krasje of niks) € 50 -Vento motorkap( klein steenslag putje) € 20 (gereserveerd) -Voorscherm bestuurderskant golf 3 met lijst € 25 -Voorscherm bijrijders kant(kaal) € 35 -M3 Spiegels met golf 3 adapter € 30 -Grillmask Hofele design golf 3 € 15 -Raamspoiler € 30 -Kofferbakspoiler € 15 -EUkentekenplaathouder €20 -USA kentekenplaathouder € 30 -Racegordels Sparco € 45 -Achterlichten Gesmoked(InPro) € 50 -Raamwindschermen (voor) € 30 Nog andere onderdelen nodig? Stuur dan even een mailtje en ik kan kijken of ik het heb. vw_michael_vento@live.nl Er mag ook gewoon een bod gedaan worden. [U][I]AUTO WORD OP ZATERDAG 27 MAART AS. NAAR DE SLOOP GEBRACHT DUS WEES ER SNEL BIJ!!![I][U]
'92 Vento MK3 1.8 [ - )====vw====( - ] Last edited by m_klaassen : 17-03-2010 at 23:04. |