|
||||
|
||||
Juist., dat is ook mijn 'zorg'.
Ik heb een tijdje gekoerierd als bijbaan, op een gegeven moment werd er een Tracesysteem in de auto's ingebouwd, kon de baas altijd zien waar je was, hoe hard je gereden had en hoe lang je bij de MacDrive stond Gelukkig werd het systeem 'eerlijk' gebruikt zolang je je werk goed deed, maar er zijn ook een hoop mensen uit geknikkerd die toen op heterdaad betrapt werden. Dit kan met het KutKastje van Camiel (uitspraak Edwin Everts ) ook gebeuren. Als het kastje eenmaal geinstalleerd is, is er geen weg meer terug. Je kan als burger protesteren wat je wil, maar tegenwoordig worden zelfs adviezen van de Raad van State gewoon genegeerd in het kabinet... Het kastje logt alle gegevens, officieel mogen deze gegevens niet anders gebruikt worden dan voor een km-verrekening, maar wie garandeert mij dat dit altijd zo blijft?
|
||||
|
||||
Quote:
Yup |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
''kapot kastje niet melden''
Dan moeten ze zorgen dat die KUTkastjes niet kapot gaan! Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=HFv6aQNnmzc
|
||||
|
||||
Sinds vandaag staat de peiling bij het ANWB online. Leden, maar ook niet leden kunnen hun mening daar geven.
http://www.anwb.nl/auto/dossier-kil...denpeiling.html Volgens mij is vandaag alleen de site meteen zo druk bezocht dat de boel plat ligt.
|
||||
|
||||
Mja, wilde hem gister al invullen maar dat ging niet. En nu gaat het even goed niet. Rotzooi is overbelast daaro.
|
|
||||
|
||||
Schijnt dat er dan toch wel genoeg mensen bezig zijn met die kloteheffing.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb niks te verbergen ?? http://www.privacymatters.nl/ Slaap lekker ...
|
||||
|
||||
Gelukkig gaat het plan hier even in:
|
|
||||
|
||||
betekend dat ook dat auto's weer belastingvrij worden? of was die wet wel al door de kamer?
|
||||
|
||||
Mja, dat is voor mij ook wel erg interessant om te weten!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dit vroeg ik me van de week ook af. Heb er helaas niets over kunnen vinden!
|
||||
|
||||
Nee, die wet was al door de kamer .. auto's t/m 31-12-1986 worden nog wegenbelastingvrij, daarna -definitief- niet meer.
Ff wat anders, in aanloop naar de klometerheffing werdt de BPM afgebouwd en de Co2 tax en houderschapsbelasting verhoogd .. dat gaat zo te merken wel nog steeds door want de rekening voor de Golf3 TDi bedraagt inmiddels 295,- per kwartaal !!
|
||||
|
||||
Als 'alternatief' voor de kilometerheffing hebben ze het over een benzineprijsverhoging van 80ct per liter.
bron; http://www.flitsservice.nl/phpBB/me...der-t63776.html
|
|||
|
|||
Maar natuurlijk, want dat extra geld is super hard nodig om al die milieuproblemen op te lossen... Of was het zakken te vullen?
Mij zou je er wel mee hebben, met 80ct meer... Daar heb je iedereen mee, zelfs zo veel, dat je alsnog niet meer geld binnenharkt maar mensen tot een sociaal isolement dwingt, familiezondagen blijven uit, maar de files op werkdagen staan er nog want mensen staan daar immers niet omdat ze niks beter te doen hebben... |
|
|||
|
|||
tijd voor een extra tank onder de Vrachtwaggel ...voor euro 95 uit de buurlanden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben inderdaad benieuwd of ze nu zes-baans snelwegen gaan aanleggen zodat de betaler niet voor €2,30 in de file geld staat te verbranden. En zo krijgt de transportsector alsnog een flinke klap, waardoor alles in prijs gaat stijgen. De laag-verdieners zijn hier dalijk weer het grootste slachtoffer. Met hun auto goedkope auto'tjes hebben ze niks meer aan het wegvallen van een BPM, en meestal wegen die dingen ook nog zo weinig dat de MRB ook te verwaarlozen is. Maar ondertussen gaan ze wel bijna 'n euro per liter benzine meer betalen, en in de supermarkt de hoofdprijs betalen voor het eten omdat de vrachtwagen waar het mee gekomen is net zo goed in de file heeft vast moeten staan terwijl ie veel te dure brandstof heeft verstookt. De rijken worden er dus weer beter op, de armen alleen maar armer. In die zin gaat de verzorgingsstaat dus niet op, maar als er weer duizenden Polen, Turken en Marokkanen hierheen komen krijgen ze allemaal hun uitkering en gezondheidszorg.
|
||||
|
||||
Quote:
Hé, VVD+PVV+CDA dus wat je schrijft klinkt vrij logisch! Zo'n benzineprijsverhoging gaat nooit lukken hoor, dan kan het vanuit Frl nog uit om in Dld te tanken... Jens |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze gaan die regeling ook alleen maar doorvoeren als de buurlanden ook hun prijzen verhogen... yeah right! Dat was tenminste een eis van de pompstations hier in Nederland. Logisch ook, want dan zou het nog lonen in Duitsland te gaan tanken als je in de Randstad woont.
|
||||
|
||||
sterker nog, dan haal ik bij de legerdump zo'n schattig tankaanhangertje die ze achter de G-klasses hingen en ga ik op stedentrip...