|
||||
|
||||
BBS RM 8+9j met zgan banden
Ik heb besloten mijn setje BBS RM weg te doen.
Ik heb de set in april/mei afgelopen jaar helemaal opnieuw opgemaakt. Er is alles nieuw op gekomen. De harten zijn antraciet gespoten. Er zijn voren 2j en achter 3j randen opgekomen. Korte gepolijste aluminium ventielen. Ook zijn er nieuwe gepolijste RVS schroeven ingekomen. En er zijn gepolijste aluminium doppen ipv plastic doppen op gekomen. Er zitten zo goed als nieuwe Maxxis banden in de maten 195/45/15 rondom omheen. Mijn vraagprijs is € 1200,- of ruilen tegen gelijkwaardige meerdelige set in 14 of 15 inch. Liefst Th-line, Htn of PLS of iets in die richting. De set ligt in Geleen, Zuid-Limburg. Last edited by svennie : 09-10-2010 at 10:48. |
|
||||
|
||||
Inruil nette set 17 inch Rh Zw1 of Artec S1 of S2 mogelijk.
Of een setje gepolijste parabolen, maar dan met adapters naar 4x100 erbij. |
|
||||
|
||||
heb een set zw1 in 8,5 en 9j volledig gepolijst met banden alleen zonder adapters
heb wel intresse in ruil eventueel |
|
|||
|
|||
Ruilen tegen mijn zw1 velgen eventueel?
Staan ook hier in de verkoop gedeelte te koop |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt Pb! |
|
||||
|
||||
Prijsaanpassing!!!
|
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
ik heb nog een setje porsche wielen liggen 16" met rh adapters bij , kijk maar bij mijn topic!
ruilen met opleg langs mijn kant?? mvg koen |
|
||||
|
||||
Quote:
Tegen jou BBSjes wil ik ze wel ruilen |
|
|||
|
|||
[QUOTE = svennie] BBSjes Tegen jou wil ik ze wel ruilen: D [/ QUOTE]
hehe nee sorry dat niet, ben zot van di goude bbs'sjes en ze zijn nog in hele mooie staat ook maar jouw bbs rm's zijn ook wel vet vind ik?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind die van mij zeker ook vet. Maar te klein voor onder mijn auto. Maar ze komen waarschijnlijk onder de cabrio van mijn vriendin. Maar omdat zij alles wit met goud aan/in/op de auto heeft, zouden gouden BBSen erg mooi staan. Vandaar |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
geen interesse in een setje artel limiteds volledig gepolijst?8-9j 16inch incl spacers en goede banden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer dat je niet een paar weken eerder was. Ik heb nu namelijk 2 andere setjes geruild tegen een setje RH ZW1 voor onder de Golf 3. De BBSen kunnen nu geruild worden tegen een 14 of 15 inch setje voor onder een Golf 1 cabrio. Dus 16 inch is helaas te groot. Maar in ieder geval bedankt voor je aanbod. Vind het erg dikke wielen en zou anders zekre interesse gehad hebben. |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|