|
||||
|
||||
plastic fantastic is uit... PURRRRRRRRRRRR
|
||||
|
||||
het lijkt allemaal wat raar maar het is wel kunstig hoe hij het doet
|
|
||||
|
||||
Gaaf! Hoe groot zijn die achterwielen wel niet!
|
||||
|
||||
Echt geweldig dit. Lichtgewicht auto met zachte botsimpact.
Best leuk geworden, maar dat front vind ik echt lelijk
|
||||
|
||||
Respect voor het eindresultaat..! qua afwerking dan, want over smaak valt niet te twisten. Maar eigenlijk slaat het hele project werkelijk nergens op
|
|||
|
|||
Leepu, EAT THIS!
Respecht om uit zo'n hoop pur nog zulke gelijke vormen te krijgen, maar verder niks aan..
|
||||
|
||||
OMFG,zouden ze bij autostyle nou massaal pur gaan inslaan?
het lijkt echt nergens op,ben trouwens benieuwd hoe die pur-tsaren olie peilen?
|
||||
|
||||
wat een vette jas dude heb me echt kapot gelachen om de foto's maar eh, dik respect! nog nooit is er iemand zo precies en netjes met pur omgegaan denk ik. en sinds wanneer is er blauw purschuim? lijkt wel roofmate. voor de rest is het echt een Leepu auto, F*cking lelijk dus!
|
||||
|
||||
in 2007 gebouwd,(onder welke steen zat jij ries?),, in 2009 beboet:
|
||||
|
||||
dikke golf!
|
||||
|
||||
vind ze maar eens deze wielen..........
|
||||
|
||||
excalipur
|
|||
|
|||
Op zich wel dikke bak geworden, alleen dat front (die grill vooral) vind ik echt lelijk.
|
|
||||
|
||||
zo zie je maar weer, hoe handig je ook bent (en dat is deze kerel echt wel...!), een mooie auto ontwerpen is toch erg lastig.
Dat ding is gruwelijk..
|
||||
|
||||
Wat een Leepu.
Hij kan zich beter opsluiten in zijn naaiatelier en weer bontjassen gaan maken.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn mening;
Haha, wat een loser! Sorry, maar dit gaat echt te ver hor! Creatief, vindingrijk, hoe je het wilt noemen.. Het ziet er niet uit! Hoow, nouja wel lache iig |
|
||||
|
||||
Fucking hell En dit ding was gebaseerd op een clk? Is er niet echt meer van af te zien Trouwens die amerikanen kunnen er ook wat van, kijk wat ze van een pontiac fiero hebben gebakken
http://www.youtube.com/watch?v=_JBRR61r240 Je ziet toch direct dat het geen echte diablo is !
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 Last edited by Broer Konijn : 16-03-2010 at 10:09. |
|
||||
|
||||
Lol, purren maar!!
|
|
||||
|
||||
Had het een paar jaar geleden al gezien.
Vind het ook nx maar idd wel leuk wat hij doet/kan met pur. Mss eens vragen of hij men ramen niet wil komen doen van men huis.