|
|||
|
|||
heey das zeker een mooie locatie jongens en 6 km bij mij vandaan haha dus ik ben er ook zeker bij
|
|
|||
|
|||
krijgen we nog bericht of zo ?
wel opgegeven , maar nog geen reactie ....(kan ook aan mij liggen ) |
|
||||
|
||||
Je krijgt nog een bevestiging Alberto. Maar ik heb jou naam al horen vallen dus je zit er bij
|
|||
|
|||
Quote:
positief mag ik hopen .... zie hem wel komen |
|
||||
|
||||
mooi terrein! ik neem aan dat wanneer je op zondag aan rijd je niet hoef te reserveren? moet namelijk nog ff checke met wie ik die kant op ga rijden..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Aanwezig
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal, reservering is alleen noodzakelijk voor de mensen die de Pre-Party/BBQ bij willen wonen. Voor de zondag is geen reservering noodzakelijk!
|
|||
|
|||
Voor de hoeveelste (datum) moet je je inschrijven ??
|
||||
|
||||
Exacte datum hebben we nog niet geprikt, maar houd halverwege juni maar even aan.
|
|||
|
|||
Quote:
Oke dankje Zit nog even met mn werk, hoop dat ik vrij kan krijgen. Dan komen we een weekendje ! Al 2x eerder geweest, is gewoon een top meeting.
|
|||
|
|||
Binnenkort komt de lijst met aanmeldingen op de DUB05 site te staan. Zo kun je zien dat je aanmelding binnen is en wie er aangemeld is.
Greetzzz Sebas www.dub05.com |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Je staat erbij, dus komt helemaal goed. |
|
||||
|
||||
BAM !
springkussen present |
|
||||
|
||||
YESSSS!!! Dan heb ik ook nog wat te doen
|
|||
|
|||
Zo net even ingeschreven voor 3 personen !
Heb er alweer zin in !
|
||||
|
||||
Quote:
Owjeeee Molle zijn jullie er ook weer bij Mooi man kun je mooi helpen bier halen zoals de vorige keer Word weer SUPER gezellig nu al zin in . Gr Jappie |
|
|||
|
|||
Quote:
Jawis, ben nu 2x geweest. Is altijd een super meeting.
|
|||
|
|||
Aanwezig met g40
|
||||
|
||||
kom ook even om de hoek kijken
dit jaar met de lady en zoon