|
||||
|
||||
Quote:
oei das jammer van je bak maar hij komt deze zomer wel klaar toch. maar als je rijd als een oud wijf, jaaha daar kunnen die rallyes niet tegen he. die zijn ook gemaakt om te scheuren piet dan heb je ook geen slijtage haha suc6 verder en morgen zal ik weer even wat nieuwe fotos plaatsen van de laatste ontwikkelingen. gr pieter. |
|
||||
|
||||
nou pieter schiet even op met die fotos we zitten te wachten.
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
he molle bedankt voor de picts,maar wat lijk ik dik op die foto he is jou lens wel goed
zal ook nog even een paar mooie aktie fotos plaatsen van jou haha |
|
||||
|
||||
begint weer ergens op te lijken zo,netjes hoor
|
||||
|
||||
kijk molle hier ben jij in aktie met het ontluchten van de remsystemen
nou hoe was dat nou de eerste rit in de rallye kijk er is maar 1 serieus aan het werk en dat is mijn eerste monteur f&i vr6 Last edited by monark : 12-03-2010 at 21:20. |
|
||||
|
||||
zozo de baas ook nog ff op de foto
|
|
|||
|
|||
Ut wy machtig yn de rallye !
Maar die foto zou niet he
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik weet het molle maar ik heb niet zoveel aktie fotos van jou dus als ik er een heb dan moet ik er ook bij wezen haha ik wil ze ook wel wissen hoor maar je hoort ook bij dit bouwproject |
|
|||
|
|||
He pieter de rallye schiet al op of niet ?
Ben benieuwd als ie straks helemaal klaar is Wil je er straks ook wel eens x inrije of niet |
|
||||
|
||||
Quote:
ja mathijs heb er zin in en als het goed is zullen we morgen even een stukje proefrijden als we alle kleine dingetjes klaar hebben en als we droog weer hebben anders wacht ik liever nog een week.. gr pieter. |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Super mooie auto en respect voor de manier waarop je alles aanpakt.
Wat ik wel jammer vind is dat je lader er in verhouding met de rest zo nieuw uit ziet onder de kap. Misschien ook even je kleppendeksel en dynamo een nieuw kleurtje geven ? Ik weet het zijn details en misschien staat dit ook nog wel op de planning. Nogmaals super mooie auto. Ik hoop hem binnenkort en keer in t echt te mogen bewonderen op een meeting. |
|
||||
|
||||
Quote:
thanks voor de leuke reactie maar er zijn nog wel een paar dingen die ik wil veranderen en opknappen zo ook onder de kap moet nog het een en ander opknappen maar dat komt deze zomer wel dan heb ik ook nog wat te doen. alles moet eerst goed werken en betrouwbaar zijn en er moet een apk op en dan kunnen de puntjes op de I Hij staat wel in leeuwarden op de VAG Fryslan Meet daar kom jij toch ook wel even langswippen gr pieter. Last edited by monark : 14-03-2010 at 11:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
kijk de 1e en 2e monteur.(Werkoverleg ) Last edited by Richard : 14-03-2010 at 20:16. |
|
||||
|
||||
Dat schiet al goed op zo
Ben benieuwd om hem een keertje in het echt te bewonderen!
|
||||
|
||||
dat ziet er goed uit jongens ben benieuwd hoe hij int echt er uit ziet
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou zeggen kom maar eens langs je weet waar ik woon. gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm das wel erg ver weg.Ik wacht wel totdat ie wat dichterbij te bewonderen is. Succes met de werkzaamheden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je weet niet wat je mist en rijden hoort toch ook een beetje bij de hobby gr pieter. |