|
||||
|
||||
super mk1 benieuwd naar het verse blok!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
denk het niet,staat netjes zo...
|
||||
|
||||
Schitterende Golf, deze Porsche-velgen komen ook onder mijn T3 van de zomer.
Heb even gauw een shopje gemaakt van rode en zwarte achterlichten. Is een beetje bij benadering maar geeft een idee. Ben benieuwd naar de BBS'en. |
|
||||
|
||||
Super mooie Golf!
Misschien dezelfde achterlichten, maar dan in smoke erop ook een optie. |
|
|||
|
|||
hey iedereen ,
nogmaals bedankt voor de positieve reacties, voor de achterlichtjes ga ik voorlopig nog even afwachten, van de 2 vind ik persoonlijk wel de zwarte het mooiste of mss dezelfde met rook!? (tog merci voor de foto's even te shoppen!!!) vanavond ging jeroen(bolku) mij nog mailen of ik zaterdag om de auto mag!! ik belde hem daarnet en hij was er nog vollop aan bezeg dus . . . ja de bbs'sen gaat wel een heel andere look geven aan de golf denk ik?? greetz koen |
|
|||
|
|||
hey
volgende week zaterdag kan ik om de golf, deze zaterdag was net iets te vroeg, maandag ga ik mijn kentekenplaten opsturen naar jeroen, zodat hij ermee naar de tetstbank kan rijden komende week voor de boel netjes af te stellen! heb ook 3 metertjes in de middenconsole laten plaatsen, uit de shop van jeroen! van zodra hij fotos had van het blok ging hij ze mailen!! mvg koen |
|
|||
|
|||
hey
net wat fotos gekregen van bolku van het nieuwe blok, het afgedraaide vliegwiel het blokkie |
|
||||
|
||||
Dat gaat in orde komen met het blokje, mooie kleur trouwens.
|
||||
|
||||
Ja idd mooie kleur!
Ben benieuwd naar de testbankuitkomsten! |
|
||||
|
||||
Ik heb de Golf van Koen vandaag op de rollenbank afgesteld op een gezonde 151 pk en 207 Nm.
Filmpjes staan op youtube http://www.youtube.com/watch?v=kCP92wlVuGI http://www.youtube.com/watch?v=irUD_GyNOOg http://www.youtube.com/watch?v=ipIHEH8c5yk
|
||||
|
||||
Erg netjes hoor, auto en blok!
Had jy toevallig eerst n Civic? Gr Pim
|
|||
|
|||
hey zoals jeroen hierboven al even vermelde staat de golf klaar!!
met 151pk!! lekker! zaterdag gaan we hem ophalen, ben benieuwd maar de filmpjes zeggen al genoeg denk ik?? hehe greetz |
|
||||
|
||||
vette machine
ziet er echt heerlijk uit!
|
|||
|
|||
ziet er erg goed uit en knap wat winst er uit gehaald uit de motor.
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
|
|
|||
|
|||
hey
ziet er echt super uit he het blokje!!! ik ben verschoten van de bekomen pk's!!! greetz |
|
|||
|
|||
hey iedereen,
ben vandaag mijn golfje weesten afhalen bij bolku-tuning, deze motor is echt een beest!! niet normaal wat een kracht hij heeft!! ben er echt superblij mee! vakwerk van bolku-tuning grtn koen |
|
||||
|
||||
Gaaf hoor!!!
|
|
||||
|
||||
ziet er erg netjes uit zo dat blokkie!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal mooi uit. Maar wat ik nu even niet snap, waarom heb je je remmerij niet aangepast aan dat geweld. Ik zie nog steeds een rembekrachtigingsunit van de 1500 zitten, ik weet niet of je er wel al gti (oftewel geventileerde) remmen onder hebt zitten. Dat zou bij mij het eerste zijn dat ik zou aanpassen als ik een zwaardere motor geplaatst zou hebben.
Misschien heb je het wel al gedaan, maar heb ik eroverheen gelezen Verders een hele mooie mk1 |