|
|||
|
|||
Ik zal met een maat ook aanwezig zijn! Alleen we zijn haastig op zoek naar hotel iemand nog tips? (1ste x voor ons ) Gr. Mipa
|
|
||||
|
||||
moet ff overslaan.....
|
|
||||
|
||||
Mipa jij moet heel snel gaan boeken de tijd dringt! Hotels in en om Reifnitz zaten toen ik in december boekte bijna allemaal al vol. Wij zitten in Maria Worth/Dellach in hotel seewirt www.hotelseewirt.at Mail ze maar, misschien hebben ze nog een zimmer frei.
|
||||
|
||||
Ik ben ook aanwezig van 12 t/m 14 mei, ga samen met een vriend van me. Wij zitten in Klagenfurt, wilden het een beetje rustig aan hebben 's nachts
|
|
|||
|
|||
Broer konijn! we hebben geboekt in portschach.
voor mij de eerste keer dus ben benieuwd hoe ver het daarvan dan is volgens maps 6 km. GR |
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je vooral tussen 12 en 14 Mei gaan.
|
||||
|
||||
klagenfurt is dan stil zat 's 's avonds. Velden en omgeving is weer een heel ander verhaal.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt er ook weer aan waar in velden je zit Maar gezellig zal het worden HEBBEN ER ZIN IN!!!!!! 5 mei gaan we rijden
|
||||
|
||||
Zeker waar, Peter-Alexander. In Klagenfurt krijg je sowieso maar weinig mee heb ik het idee. Ben er afgelopen jaar een paar keer naar toe gereden, maar je hebt niet dat er een enorm evenement aan de gang is, enkele dorpen verder op. (dit was wel al ruim vóór de meeting)
Maar naar mijn mening kan je beter de 13e weg zijn. Daarom vertrek ik de 13e lekker richting huis. (En dat is voor mijn doen al aan de late kant)
|
|||
|
|||
Quote:
wij vertrekken de 5e om 20.00uur en gaan de 14e stipt om 10uur richting huis vorig jaar ook gedaan heel goed bevallen de jaren daar voor gingen we eerst op vrijdag nog feeste en rijden daarna s,nachts naaar huis maar om 2x s,nachts hebben de meeste van ons geen zin in bovendien is overdag rijden ook leuker zie je gewoon meer kwa dikke auto
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Wij rijden de 8ste vroeg weg zodat we savonds daar aankomen! 15de weer naar huis toe!
|
||||
|
||||
wij gaan de 7e door zaterdag de 15 lekker vroeg weer naar huis. Nog maar 62 dagen.. dan is het alweer voorbij
|
|
||||
|
||||
Ik schuifel achter de rest van de dubclub aan, die van de 8e tot de 15de/16de gaan. Ik heb maar vrij woensdagavond tot zondag.
|
|||
|
|||
Ik lees her en der in dit topic dat je de toegangskaarten voor het evenement ook daar ter plekke kunt kopen?
Waar kun je die halen? In het gemeentehuis van Reifnitz? dit zijn dan gewoon kaarten voor de auto en inzitenden? wij zitten namelijk met het zelfde probleem,ook gedonder met het online bestellen en te laat aankomen van de kaarten. gr Rudie |
|
||||
|
||||
Jep, kun je gewoon bij het gemeentehuis halen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ach we rijden die 2 dagen gewoon van Klagenfurt naar Reifnitz / Velden en kijken wat daar te doen is. Is m'n eerste jaar, dus weet bij god niet wat ik me er bij voor moet stellen |
|
||||
|
||||
Ik ben dit weekend even in de buurt geweest en alvast één en ander aan voorproeven gedaan.....
Ze gaan er nog in als vanouds dus laat maar komen daar aan de See! @ Rudie: Oh ja, kaartjes kan je niet alleen in het gemeentehuis kopen, wij hebben ze de afgelopen jaren gewoon bij de checkpoints/entree gekocht, ging perfect zowel voor onszelf als voor de wagen! |
|
|||
|
|||
@ Tjeerd en Dirk; bedankt voor jullie reactie,ik denk dat wij dat dit jaar ook maar eens gaan doen,hoeveel kosten de kaarten daar,evenveel als dat je ze op de site besteld,bedankt!
|
|
||||
|
||||
Pfoe, goede vraag, uit mijn hoofd zeg ik €45,- voor 2 personen en één auto gedurende de gehele meeting.. + natuurlijk de jaarlijkse gadget.
|
||||
|
||||
Quote:
Tjeerd, dit jaar wel ff ouwehoeren? Ik neem aan dat jullie er tot het eind zijn? |