|
||||
|
||||
ben je lekker mee inderdaad
ik word een beetje ziek van mensen die het nodig vinden ruitewissers te slopen heb er nou geen één meer over verdomme
|
||||
|
||||
Het is de laatste tyd raak in Zeeland hé!
Constant op die spiegels trappen enzo. Wat hier ook erg "in" is om op je auto te spugen, hoop er toch echt snel s 1 te grypen! Die is de myne
|
|||
|
|||
godverdomme van de week mn grill uit de jetta gejat. Oud type grill met Turbo Diesel logo. als iemand em op marktplaats vind...meld het hier dan ff...dan ga ik er ff heen:@:@:@
|
|
||||
|
||||
Nou da's vast iemand geweest die een beetje weet wat het is.. een nitwit gaat niet zo'n grille eruit trekken voor de lol.
|
||||
|
||||
Ik werk in vol -continu shift,
Wat dus wil zeggen dat ik eig een week van 9 dagen doe. 7 dagen werken en 2 thuis. Ik werk vroege (06.00 - 14.00) , late (14.00-22.00) en nachten (22.00-06.00) Je kunt je dan wel voorstellen als ik in de zomer in men bed lig en de grasmachines , kettingzagen, slijptollen , .... gaan aan de gan dat ik soms redelijk frustrated uit men bed kom vanmorgen dacht ik ook lekker uit te slapen maar bij ons in het dorp dachten ze er anders over, het is opendeur bij de middenstand en die hebben zo een achterlijke trabant met een luidspreker op die de hele dag door het dorp rijd. Bij ons in het dorp woont 5000 man wat dus inhoud dat die gast van 8u vanmorgen om het half ur door men straat kwam Ach ja. het is maar 1 maal per jaar zeker Gelukkig heb ik hele goeie buren en na 8 jaar shiften te draaien word je wel wat gewoon. Grtz Jel
|
|||
|
|||
van die klote padvinders die op zaterdag morgen (mijn vrije morgen) om 9 uur aan de bel hangen, en vragen of je een 25kg zak potgrond wilt kopen. VRIEND IK WOON IN EEN BOVENWONING, IK HEB GVD GEEN TUIN!!! WAT MOET IK MET 25KG POTGROND?!?! 100 BLOEMPOTTEN VULLEN OFZO?!?! WAT VOOR KLOTE PADVINDER BEN JIJ?!?! GA JE VETERS STRIKKEN OFZO! ik hou zo van kinderen...
|
|||
|
|||
Quote:
zkr ja...vieze kutgrappen zijn het... MOeten gwn met hun poten van mn spul afblijven. |
|
|||
|
|||
vandaag weer een nieuw OMG momentje..
ik wil een nieuwe telefoon uit zoeken omdat mn contract op zn einde loopt.. heb ik er 1 uitgezocht, wil ik naar de winkel bellen om te vragen of ze die zaterdag op voorraad hebben.. staat het nummer niet op internet bel je het algemene Tmobile nummer, vraag je daar of ze weten of die telefoon op voorraad is bij het filiaal, dat weten ze niet vraag je hun of ze het nummer van de shop hebben, hebben ze niet EEN TELEFOONWINKEL ZONDER TELEFOON NUMMER?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
|
|||
|
|||
Quote:
haha heuj!
|
||||
|
||||
Geflitst op een dubbelbaans weg met 53 km te hard boete: 520,- Maar er is wel een inbraakgolf in onze buurt godverdomme ga focking die mongolen eerst eens pakken!!!!
dat wou ik even kwijt(A) |
|
||||
|
||||
Quote:
naast je rijbewijs
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Geflitst, dus geen rijbewijs kwijt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Joh..
|
|||
|
|||
ook een beetje boos op jezelf?
|
|||
|
|||
vandaag heb ik me nergens aan ge-ergerd wat een mooie dag!
|
||||
|
||||
Quote:
Altijd handig, zo'n stadion toeter. Terug lopen en blazen maar! |
|
|||
|
|||
vandaag gepakt met 41 te hard...omdat ze het bordje van bebouwde kom 150 meter hebben verplaatst. Vieze linkse ratten!
|
|
||||
|
||||
Erger me steeds meer aan dat schijtvolk dat je 20 pm's zend over steelies en dan ineens nergens meer op reageren en niet even het fatsoen hebben om te melden dat ze er geen belang meer bij hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
geloof me fabian,dat gebeurt niet alleen bij steelies... ik word er af en toe ook schijtziek van