|
|||
|
|||
Verlagingsveren + schokbrekers = klapperende veren?
Beste Forumers,
Een tijd geleden heb ik een verlagingssetje gekocht voor mijn 1 cabrio. Dit bestond uit schokbrekers en veren (los). Ik heb toen de bovenkant van mijn originele veren afgehaald en deze op de schokbrekers geplaatst. Als gevolg hiervan bleven de veren klapperen (het probleem wat ik met de originele veren ook had). Ik heb toen de veren er onderuit gehaald en op de sloop 2 originele veren gehaaid (compleet met alles er op en er aan). Hier rij ik nu 2 jaar mee. Nu deze standaard veren weer aan vervanging toe zijn. Wil ik graag mijn verlagingsveren op een goede manier monteren. Wat moet ik halen om het klapperen weg te nemen? Ik heb de blokken die bovenin (schroef je aan je body) zitten al nieuw gehaald. Moet het rubber wat binnenin de veer zit ook vervangen? Zou dat het probleem kunnen zijn waardoor de veerpoot gaat klapperen? Alvast bedankt, Roland
|
||||
|
||||
misschien komt het geluid vd lagers bovenin? In het gedeelte wat
je op de schokbreker moet schroeven? |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedoel je hiermee het ronde blok wat je met 2 bouten aan de body monteert? Want deze had ik al vervangen. De rest heb ik overgeplaatst van de oude vering. Kan het aan het rubber liggen wat tussen de schokbreker en dat blok zit?