|
|||
|
|||
Niels, gefeliciteerd man! mooie vormgeving!
|
||||
|
||||
Nou sinds vanmiddag een exemplaar gekocht,
is zeer de prijs /moeite waard! Mooie vormgeving,tips and tricks verhalen en pics! Hoogstaande kwaliteit! Suc6 met het samenstellen/edditen van de volgende expemplaren Ben benieuwd |
|
|||
|
|||
vandaag ook gekocht en geabonneerd.
ziet er supergoed uit echt een staaltje vakwerk.
|
||||
|
||||
wacht op de webshop voor het abbo...
kan helaas niet naar winterfestijn
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
Quote:
Me too.. |
|
||||
|
||||
webshop is online
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!!!
Twee weken geleden hoorde ik heel toevallig tijdens een wintersport in Flachau al iets over een megascene..... (bekenden van je waren daar ook aanwezig in de Hofstadl apres ski, was dit alweer vergeten eigenlijk, waarschijnlijk door de alcohol) |
|
||||
|
||||
via de webshop the back issue en een abbo genomen...
vandaag binnen en zeeeer netjes! klasse Niels
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
Heb hem zondag op de Airtime winter wonderland gekocht.
Echt een heel mooi magazine! en erg interessant. Ga zo door!
|
||||
|
||||
Thanks voor de goede complementen allemaal!!
De winnaar van de 'BUG-Tech Race Shifter' give a way actie is bekend! Check http://www.AirMighty.com om te kijken of jij de lucky winner bent geworden!!
|
||||
|
||||
Jammer van de grote neus van de rechtse dame...
|
||||
|
||||
...ik vind persoonlijk nog wel meer jammer LOL
|
||||
|
||||
Ja me2... ik wil me er niet teveel over uiten, ik ken de dames niet.. mss zijn het wel de vriendinnen van forummers
|
||||
|
||||
Geintje hoor, dan hebben ze het prima voor elkaar!
|
||||
|
||||
Zal ik deze weer eens ophalen...
There you go! The AirMighty Megascene Portfolio 2011 has been printed and is ready! The result is awesome, a picture overload and we are very happy with the result! Thanks to the huge interest we, at AirMighty, are already sold-out! If you haven't (pre)ordered it yet be sure to do so at one of our distributors, and remember to act fast as they are printed in limited numbers of 2.500 issues! Get your collection complete while you can!!
|
||||
|
||||
en uitverkocht inmiddels!
|